Renault Trucks oferuje we Francji mastera z nadwoziem typu wywrotka przygotowanym przez kooperanta, firmę JPM, ale wyprodukowanym od razu na linii produkcyjnej Renault. Pozwala to skrócić cykl od złożenia zamówienia do odbioru samochodu przez klienta i jednocześnie uprościć procedury administracyjne dla tegoż klienta.
JPM oferuje za pośrednictwem Renault Trucks pięć różnych zabudów przystosowanych dookreślonych potrzeb. Daje to klientom szeroki wybór określonych rozwiązań, wśród których są m.in. stalowe i aluminiowe bagażniki. Oczywiście standardem jest 13-pinowe złącze dla przyczepy, uchwyty narzędziowe, mocowanie na drabinę, osłony z PCV na burtach itp.
Warto podkreślić, że zabudowa objęta jest trzyletnią gwarancją producenta.
Renault Master dostępny jest w kilku różnych wariantach dopuszczalnej masy całkowitej. Oferuje, w zależności od wersji, różne technologie pozwalające klientom na optymalizację zużycia paliwa. Przykładowo wersje 135- i 165-konna wyposażone są w silniki bi-turbo z systemem Stop&Start.
Master wyposażany jest w silniki 2.3 litra pojemności skokowej w pięciu różnych wariantach mocy, od 110 do 165 KM, które spełniają normę czystości spalin Euro 5b+, z manualnymi skrzyniami biegów, oraz dwa o mocach 125 i 150 KM łączone ze skrzyniami zautomatyzowanymi.
KG; zdjęcia: Renault Trucks
Najnowsze komentarze