Renault Megane R.S. bez kamuflażu

3
1223

Renault Megane R.S. wprawdzie odbyło już swój publiczny debiut w ten weekend, ale model wciąż był zakryty elementami maskującymi. W internecie pojawiło się jednak pierwsze zdjęcie pojazdu pozbawionego jakiegokolwiek kamuflażu.

Renault Megane w ten weekend zadebiutowało na torze w Monaco podczas Grand Prix Formuły 1. Za sterami zasiadł niemiecki kierowca wyścigowy Nico Hülkenberg. Podczas prezentacji model wciąż znajdował się pod kamuflażem – nowym, żółto-czarnym, ale wciąż kamuflażem. Niestety najważniejsze szczegóły designu samochodu były zasłonięte. Rodzaj malowania miał za zadanie nawiązać do 40. rocznicy pierwszego startu Renault w wyścigach Formuły 1.

Wskazówką, na temat wyglądu pojazdu może być zdjęcie opublikowane na forum poświęconym Renault Clio R.S. Możemy dostrzec na nim rasową wersję Megane w kolorze białym z kontrastującymi, czarnymi lusterkami bocznymi oraz otworami wentylacyjnymi znajdującymi się za przednimi kołami. Gdy przyjrzymy się bliżej, dostrzeżemy w tylnej części pojazdu dużą, centralnie położoną końcówkę układu wydechowego.

Wciąż czekamy na najistotniejszą informacje dotyczącą napędu Megane R.S. Najbardziej prawdopodobną propozycją jest 2-litrowa jednostka generująca 300 KM mocy, choć jest też inna możliwość. Samochód może otrzymać silnik o pojemności 1,8 litra zaczerpnięty z nowego Alpine A110.

Oficjalne informacje mówią nam, że nowe Renault Megane R.S. zostanie wyposażone m.in. w system tylnych kół skrętnych, fotele kubełkowe Recaro, hamulce Brembo, a także system R.S Monitor. Samochód będzie dostępny jako pięciodrzwiowy hatchback, a klienci będą mogli wybrać odpowiednią dla siebie przekładnię: manualną lub automatyczną skrzynię EDC z podwójnym sprzęgłem.

Taki prawdziwy (odsłaniający cały pojazd) debiut Renault Megane R.S. odbędzie się podczas tegorocznego salonu samochodowego we Frankfurcie. Do sprzedaży samochód trafi w pierwszym kwartale 2018 roku.

Źródło: www.cliors-concept.com

Galeria

Dodaj komentarz

3 komentarzy do "Renault Megane R.S. bez kamuflażu"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Slawo
Gość

Szkoa, że stylistycznie wypada blado przy genialnej III R.S.

Kamil
Gość

Dokładnie. Do zgrabnego tyłeczka wersji coupe mu wiele brakuje. Tylko żeby nie zepsuli Megane tak samo jak Clio….
Do tego 4 Control, EDC, brak klasycznego ręcznego, nie wiadomo jaki silnik.. Megane 3 RS jeździłem i wiem, że technicznie to majstersztyk. Klasyczny HH w którym o wszystkim decyduje kierowca a nie komputer

ToJa
Gość

Też mam taką nadzieję, aczkolwiek niestety nadchodzą dla nas ciężkie czasy. Niegdysiejszy majstersztyk Clio III RS został skiepszczony, jego następca (jako najlepszego HH) Ford Fiesta właśnie jest zastępowany turbo kosiarką z odłączanymi cylindrami i kupą elektroniki. Obecnie najbardziej klasyczne są GTI od Peugeota, aczkolwiek i to pewnie do czasu nowego 208 (obecne jest cudowne:) )

Tak więc MIV RS pewnie też będzie jeżdżącym Data Center

wpDiscuz