Renault Megane R.S. przyłapane

12
1134

Marce Renault trudno jest utrzymać w tajemnicy wygląd modelu Megane R.S. W internecie pojawiły się kolejne zdjęcia prezentujące emocjonującą premierę francuskiego producenta.

Wygląd Renault Megane właściwie nie jest już wielką tajemnicą. Widzieliśmy już pierwsze zdjęcia szpiegowskie, a nawet grafiki patentowe samochodu. Opublikowany został właśnie kolejny zestaw nieoficjalnych zdjęć, które potwierdzają wcześniejsze doniesienia. Francuski kompakt w ostrzejszej wersji będzie prezentował się atrakcyjnie i agresywnie jednocześnie. Groźny styl Megane, jest rezultatem zastosowania dużych wlotów powietrza, w których możemy dostrzec LED-owe światła do jazdy dziennej. Samochód ma większe od zwykłej wersji nadkola oraz otwory wentylacyjne po bokach. Z kolei w tylnej części możemy dostrzec duży dyfuzor oraz centralnie umieszczoną końcówkę układu wydechowego w kształcie trapezu.

Wciąż czekamy na najważniejszą informację dotyczącą pojazdu, czyli co tak naprawdę znajdzie się pod maską. Producent wciąż skrywa tajemnicę, a najbardziej prawdopodobne opcje są dwie. Albo będzie to jednostka 1.8 pochodząca z modelu Alpine A110, albo większy 2-litrowy silnik. Spodziewamy się, że samochód może dysponować mocą nawet 300 KM.

Renault Megane R.S. zostanie wyposażone m.in. w system tylnych kół skrętnych, fotele kubełkowe Recaro, hamulce Brembo, a także system R.S. Monitor. Samochód będzie można zamawiać wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback, a klienci będą mogli wybrać odpowiednią dla siebie przekładnię: manualną lub automatyczną skrzynię EDC z podwójnym sprzęgłem. Podwójna będzie również oferta zawieszenia i w zależności od potrzeb będzie można zdecydować się na sportowy lub jeszcze bardziej sportowy zestaw czyli Sport lub Cup.

Renault Megane R.S. zadebiutuje podczas salonu samochodowego odbywającego się we wrześniu we Frankfurcie. Sprzedaż modelu rozpocznie się w pierwszym kwartale 2018 roku.

Źródło: Virtuel-car

Galeria

Dodaj komentarz

12 komentarzy do "Renault Megane R.S. przyłapane"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Mirek - handlarz z giełdy
Gość
Mirek - handlarz z giełdy

Wszystko fajnie, tylko po co tylne drzwi w sportowej furze…

MATI
Gość

A audi s3 ? Rs’y audi co mają.

ToJa
Gość

Otóż to, wystarczy zobaczyć ile jeździ Octavii VRS Combi (choć to raczej odpowiednik GT a nie RS)

ToJa
Gość

Takie czasy. Ponoć wiele osób nie kupiło MIII RS z powodu nadwozia Coupe. Jest dużo tatuśków chcących szybkie auto dające dużo przyjemności, ale jednocześnie potrzebujących funkcjonalności.

Slawo
Gość

Dla tatusiów było GT220. Niestety III coupe bije wyglądem obecną generację. Oby IV nadrobiła osiągami.

ToJa
Gość

Właśnie, „Było” :)

Teraz jest niby też GT 205 KM, ale daleko mu do F4RT

Zenon
Gość
F4RT to dobra jednostka, ale dużo pali ;) ma rozrząd na pasku co powoduje dodatkowe koszty, awaryjne cewki i przepustnice ;) co nie zmienia faktu że to bardzo dobra jednostka. Ale jednak nowocześniejsze 1.6 czy 1.8 mają zmniejszeone tarcie przez co pracują ciszej i aksamitniej, mniej palą mają wtrysk bezpośredni co też wpływa na spalanie i rozwijanie mocy. Gdyby F4RT był taki idealny Renault by go zmodernizowało i dalej sprzedawało. A niestety tak się nie stało ;) Sam mam u siebie w LII 2.0 T 163 KM nie powiem fajny silnik, ale rozwijanie mocy jest dosyć brutalnie typowo w stylu… Czytaj więcej »
prnd
Gość

Renault konsekwentnie od dawna zubożało gamę dostępnych nadwozi, w Talismanie również brakuje coupe które było w Lagunie więc w Megane niestety nie dziwi ten krok. Oby chociaż jeździła lepiej niż trójka skoro nie może wyglądać lepiej, mam szczerą nadzieję że nie powtórzą też tego błędu z Talismana.

Piotr001
Gość

Wyniki sprzedaży! Auta coupé w tym segmencie się nie sprzedają. A jako 4 drzwiowy kompakt schodzą świetnie!

prnd
Gość
A jeszcze lepiej sprzedaj się wszelakie motoryzacyjne pomyłki w rodzaju crossoverów, suvów i tym podobnych bzdur, w takim razie wszystko ma być wysoką krową prowadzącą się jak wanna na kółkach? No w sumie Renault idzie w tym kierunku co chwilę wypuszczając jakieś Kadjary, Captury i inne dziwadła, niedługo pewnie Clio też będzie wyższe niż dłuższe. Ma to pewnie uzasadnienie ekonomiczne (vide choćby wyniki Renault z ostatnich lat) ale mimo wszystko fajnie by było gdyby nie dosłownie każdy model był zabity przez tę modę. Były czasy gdy Renault potrafiło robić samochody do jazdy a nie tylko do wyglądania i mam nadzieję że to nie umrze tak jak w PSA gdzie… Czytaj więcej »
Piotr001
Gość

Mnie o to nie pytaj, tylko tych co kreują modę na coś, a pózniej tych co tej modzie ulegają. Dlatego też uważam, że pompowanie się czymś takim nie ma sensu. Wybór na rynku jest wielki! Na chwile obecną ja dla siebie znajduje jeszcze auta francuskie, które mi odpowiadają. W bliskiej perspektywie jest też zastępca obecnego 508 GT, którego mój garaż chętnie przyjmie. Ale prowadziłem też nowe 3008 i nie ,zdecydowanie nie jest to wanna na kółkach.

Zenon
Gość

Od pracownika Renault wiem że inni wyżsi będąc na szkoleniu we Francji dostali info iż pod maską znajdziemy 1.8 TCE 280 EDC a później 1.8 TCE 300 Trophy manual 6 biegów ze szperą ;)

wpDiscuz