Międzynarodowe Targi Techniki Rolniczej (Agrishow) rozpoczynają się dziś w São Paulo. Potrwają do piątku, 2. kwietnia, a piszemy o tym z tego powodu, że bierze w nich udział brazylijski oddział Renault, który zaprezentuje na tej imprezie gamę swoich samochodów, zarówno osobowych, jak i lekkich aut użytkowych. Impreza skierowana jest do sektora rolnego, a Renault przygotowało specjalne rozwiązania zarówno dla tego segmentu, jak i innych dziedzin gospodarki. Marka w czasie targów będzie też proponowała specjalne warunki na zakup całej linii swoich produktów.
Na liczącym 2.350 m² stosiku Renault wystawi modele Master (furgon, minibus, podwozie z kabiną), Kangoo, Duster, Nowy Logan oraz Sandero. Nie zabraknie też szeregu atrakcji, a wśród nich jazd testowych, czy loterii, w których będą mogli wziąć udział goście odwiedzający ekspozycję Renault.
Master oferowany jest w Brazylii w czterech rodzajach nadwozia (furgon, mikrobus, wersja przeszklona oraz podwozie z kabiną do zabudów specjalistycznych), które z uwagi na długość i wysokość występują w przeszło siedemdziesięciu konfiguracjach! W efekcie każdy klient, od niewielkiej firmy po wielkie korporacje i organizacje państwowe, jest w stanie wybrać coś dla siebie. Samochód produkowany jest w zakładach São José dos Pinhais w stanie Paraná, a jako źródło napędu służy 130-konny silnik o pojemności 2.3 litra.
Kangoo, podobnie jak Master, może być mocno spersonalizowany pod względem oczekiwań użytkowych klienta. Doskonale nadaje się dla firm takich, jak piekarnie, kwiaciarnie, sklepy zoologiczne, pralnie i oczywiście wiele, wiele innych branż. Dostarcza ładunki szybko i tanio. Do napędu najczęściej wybieranej wersji służy silniki 1.6 Hi-Flex doskonale radzący sobie zarówno z benzyną, jak i alkoholem etylowym stosowanym powszechnie w krajach Ameryki Łacińskiej. Nawet przy maksymalnym obciążeniu Kangoo jest oszczędnym samochodem, nic więc dziwnego, że otrzymał etykietę A w brazylijskim programie oznaczania aut z uwagi na ekonomię ich użytkowania.
Za specjalistyczne, również nietypowe zabudowy, odpowiada w Brazylii sieć Renault Pro+. Została ona utworzona przez autoryzowanych dealerów marki i koncentruje się na klientach biznesowych. Wypracowano specjalne tory postępowania z klientami instytucjonalnymi począwszy od ofertowania i zakupu, skończywszy na obsłudze posprzedażnej. Takie traktowanie klienta skutkuje wysokim zaufaniem do marki i zdobywa coraz powszechniejsze uznanie.
Renault na Agrishow 2014
KG; zdjęcie: Renault Brasil
Najnowsze komentarze