Renault wspiera 41. edycję Festiwalu Filmowego w Deauville, która rozpocznie się w dniu jutrzejszym i potrwa do 13. września. Francuski koncern jest partnerem tego wydarzenia już od 16 lat. W tym roku do obsługi festiwalowych VIP-ów oddano flotę złożoną z siedmiu egzemplarzy Renault Latitude i dwunastu Renault Espace Initiale Paris. Oprócz tego w pobliżu Hôtel Normandy Barrière Renault wystawi kilka egzemplarzy kompaktowego SUV-a o nazwie Kadjar.
Nowy Renault Espace może liczyć na istotne wsparcie w branży filmowej – w bieżącym roku ambasadorem marki jest aktor Kevin Spacey, znany choćby z takich filmów, jak „American Beauty”, czy „Usual Suspects”. Kevin Spacey wychwala w reklamie komfort, materiały wykończeniowe i kompletne wyposażenie dużego crossovera od Renault.
Claude Hugot, dyrektor Public Relations Aliansu Renault-Nissan, mówi z okazji festiwalu: „To wielka przyjemność móc znowu być w Deauville i czcić to wielkie filmowe święto, tym bardziej, że Deauville leży przecież w regionie bliskim naszym sercom. Tu czujemy się jak w domu – wszak niedaleko funkcjonują nasze zakłady w Cléon, Sandouville i Dieppe”.
Louis Renault był jednym z pierwszych producentów, którzy dostrzegli ogromny potencjał filmu w promowaniu samochodów. Bracia Lumière i ich studia położone były zaledwie kilka ulic od zakładów Renault w Boulogne-Billancourt pod Paryżem. Ta bliskość pomogła ukształtować wyjątkowe więzi, które kontynuuje wielu twórców kina. Dziś, po 130 latach, rocznie powstaje około 200 filmów, w których pojawiają się samochody Renault.
KG; zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze