Renault Scenic i Grand Scenic w odmianie Initiale Paris

17
1020

Renault wprowadza do oferty model Scenic i Grand Scenic w wersji Initiale Paris. Samochody w najbogatszej odmianie będzie można zamawiać we Francji od 7 czerwca 2017 roku.

W Polsce dostępne są trzy modele Renault w topowej wersji Initiale Paris: Talisman, Captur i Espace. Niedawno pisaliśmy również o modelu Clio, ale nie jest on dostępny w naszym kraju, a szkoda, bo prezentuje się znakomicie. Najnowszymi dodatkami do listy samochodów z logo Initiale Paris, są Scenic i Grand Scenic. Przynajmniej na razie, będą dostępne wyłącznie we Francji. Klienci mogą rozpocząć zapisy na pojazd 7 czerwca 2017 roku.

Samochody, które przyjmują oznaczenie Initiale Paris, muszą charakteryzować się najwyższym poziomem elegancji spośród wersji obecnych w gamie Renault i nie inaczej jest w przypadku Scenica. Już na zewnątrz pojazd przyciąga uwagę ciekawą kolorystyką lakieru Amethyst Black, charakterystycznym grillem oraz specjalnym wzorem 20-calowych kół. Scenic oraz Grand Scenic ze szczytu listy wyposażeniowej będą oznaczone chromowanym logo i zostaną wyposażone w LED-owe światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów.

Styl i elegancja dotyczy także wykończenia wnętrza pojazdu. Scenic został ozdobiony nakładkami na progi z logo Initiale Paris, a fotele mogą zostać pokryte czarną lub szaro białą tapicerką wykonaną ze skóry Nappa. Są one regulowane elektrycznie, podgrzewane, mają opcję masażu i wyprofilowane zagłówki. Komfortu podczas jazdy nie powinno więc nam tutaj zabraknąć. Skórę wykorzystano również do pokrycia drążka zmiany biegów oraz kierownicy.

Najbogatszy wariant bazuje na wersji Intens, do której dołączono dodatkowe elementy wyposażenia takie jak: nagłośnienie marki Bose, kolorowy wyświetlacz przezierny oraz system Easy Park Assist.

Do wyboru będą trzy jednostki napędowe: benzynowa Energy TCe 130 i wysokoprężne: Energy dCi 130 połączona z manualną skrzynią biegów oraz Energy dCi 160 z dwusprzęgłową przekładnią EDC.

Ile kosztuje Renault Scenic Initiale Paris we Francji?

WERSJASilnik / Skrzynia biegów Cena we Francji
SCENIC Initiale PARISEnergy TCe 130€33,200
Energy dCi 130€36,300
Energy dCi 160 EDC€38,800
Grand Scenic Initiale PARIS (pięć miejsc)Energy TCe 130€33,800
Energy dCi 130€36,900
Energy dCi 160 EDC€39,400

 

Galeria

Dodaj komentarz

17 komentarzy do "Renault Scenic i Grand Scenic w odmianie Initiale Paris"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Red
Gość

wg mnie troszkę za bardzo szastają tym ‚Initiale Paris’. We flagowych Talismanie i Espasie to jest zrozumiałe, ale budżetowe Clio, Captur i Sceniki? Trochę taki pstyczek w nos klientów Talismana i Espasa.
W kolejce zostało jeszcze Twingo… Twingo Initiale Paris…

Krzysztof
Editor

W Twingo się ten napis na pokrywie bagażnika nie zmieści ;-)

Łukasz
Gość
A mnie się wydaje że to jest fajna sprawa z tym Initiale Paris, to samo robi Ford ze swoim Vignale, wiadomo że wypuszczenie auta do klasy premium jest raczej skazane na porażkę bo wielu brakuje odpowiedniego znaczka na masce. Ale takie zagranie ma sens, można nie dużym kosztem badać ile się tego sprzeda, z czasem może się z tego wyłonić taka submarka i pukać do klasy premium. Kto wie czy za 10-15 lat te marki nie będą konkretną konkurencją marek premium. Z generacji na generację jakość będzie lepsza i cena lekko w górę żeby się nikt nie skapnął:) Nikt się… Czytaj więcej »
Krzysztof
Editor

Ja nie mam nic przeciwko Initiale Paris. Skoro są klienci, którzy są gotowi wydać dużą kasę za takie auto, to czemu im tego nie zaoferować?
Clio Initiale Paris wykorzystane do sesji z Kasią Glinką sprzedało się momentalnie. Jak widać również w naszym kraju znaleźliby się klienci na takie wersje nawet małych autek.
Bo w przypadku Talismana, Espace’a, czy wkrótce Koleosa, to pewnie IP będzie stanowić trzon sprzedaży.

Krzysiek
Gość

Przeciez to nic nowego, bylo juz R19, Clio I czy nawet R5 w wersji Baccara ze skora i klima. Teraz to fajne youngtimery.

markacz
Gość

… ale Twingo I i II było w wersji Initiale Paris :) (chyba na rynku francuskim) …więc pewnie i Twingo III się doczeka takiej wersji ;)….

Slawo
Gość

Szkoda, że Megane Grandtour nie ma w tej wersji.

ŁukaszWwa
Gość

Ale za to masz wersję GT, to chyba nawet lepsze :)

ben
Gość

Za to z gamą jednostek napędowych nie szaleją… 1.2 tce to jakiś śmiech na sali

Łukasz
Gość

Właśnie, premium by było z 1.6 tCe 200 lub 2.0 dCi

pawelhks
Gość
Wczoraj pod sklepem widzialem poprzednia generacje Scenica – czarny, ze szklanym, otwieranym dachem, z oblednym srodkiem w jasnej skorze. Kopara mi opadla na widok tej Renowki. Takze IP jak najbardziej na tak! widzialem stara Lancie Ypsilon z jasna skora w srodku, Bravo I z taka sama skora oraz P1007 w jasnej skorze, ze szklanym otwieranym dachem. te auta robia wrazenie, mimo, ze skora po latach uzywania nie wyglada wzorowo! A co powiecie o Fiat 500 z czerwona skora na fotelach ? Kiedys tez takiego widzialem i sie zakochalem w tym autku w takiej wersji. PS zaobserwowane w czasie podntygodniowego juz… Czytaj więcej »
Łukasz
Gość

Tak bardzo mi się ten Scenic podoba wizualnie… Tyle że to najgorszy Scenic w historii, tak ciasnego vana ze świecą szukać. W Modusie jest więcej miejsca z tyłu! Odnoszę wrażenie, że wszystkie modele Renault z generacji na generację stają się coraz cieśniejsze i gorzej wykończone w środku.

toughluck
Gość

E tam, Espace V jest przestronniejszy od Scenika III, więc jest następca. Teraz tylko czekać na Trafic Initiale Paris i będzie następca dla Espace IV.

Krzysiek
Gość

No niestety francuzi nie maja ani jednego porzadnego vana pokroju EIV. C4 GP jest fajny ale nie jest az taki duzy i jest bieda z silnikami.

pawelhks
Gość

A spacetourer?a Propos widziałem jedną sztukę

Spoogie
Gość

Jako, że rodzina mi się będzie powiększać (drugie w drodze) wybrałem się na oglądanie i jazdę próbną nowym sceniciem i takiego zawodu się niestety nie spodziewałem. Mam 182cm i po ustawienia fotela kierowcy pod siebie usiadłem z tyłu i zaniemówiłem… Kolana miałem pod brodą, haczyłem kolanami o stoliki (nierozłożone!) mimo, że tylna kanapa była przesunięta max do tyłu miejsca było na lekarstwo. Toż to w moim capturze z tyłu jest wygodniej… Nie ma startu do C4 picasso nawet jeśli chodzi o ilość miejsca. Totalne rozczarowanie niestety.

Jędrek
Gość
Bardzo dobrze, ze wprowadzają nowe wersje tylko niedobrze, ze na samochody czeka sie miesiącami. Choc moze to tylko tak dla Polakow… Chciałbym sie tego jakoś dowiedziec czy na zachodzie tez jest taki problem. Zamówiłem Grand Scenica pod koniec stycznia. Do tej pory nie wiem kiedy go dokładnie odbiorę. To zaczyna byc juz bardzo irytujące. Nie chciałem rezygnować bo planowałem wakacje z nowym samochodem. Powiadomiłem tez Renault Polska. Cos przebąkują o geście handlowym mam nadzieje, ze nie wygłupia sie tylko z jakimiś oponami zimowymi… mam pytanie. Czy jest jakaś poważna gazeta motoryzacyjna, która zajęła sie i opisała by temat? Pisałem do… Czytaj więcej »
wpDiscuz