Czerwony dywan i gwiazdy filmowe. I Renault Talisman. To atrakcje związane z tegorocznym Festiwalem Filmowym w Cannes. Najpiękniejszy Samochód 2015 Roku według głosujących na Międzynarodowym Festiwalu Samochodowym będzie w tym roku woził gwiazdy kina do Pałacu Festiwalowego pod same legendarnych schody. Renault Talisman został oficjalnym samochodem Festiwalu Filmowego w Cannes.
Auto będzie towarzyszyło w drodze do Pałacu członkom jury (któremu przewodniczyć będzie George Miller), gwiazdom kina, a także partnerom Festiwalu w Cannes (firmy takie, jak Air France, Orange, L’Oréal czy Nestlé).
Po raz pierwszy Renault będzie też partnerem gali amfAR towarzyszącej Festiwalowi Filmowemu w Cannes. Organizowana w Hotel du Cap w Antibes impreza co roku przyciąga wiele gwiazd angażujących się w walkę z AIDS.
W tym roku Renault – partner Festiwalu w Cannes od 33 lat – zapewni flotę ponad 300 samochodów do obsługi tej wielkiej imprezy świata filmu. Będzie to 160 Talismanów i 150 sztuk Nowego Espace. Do tego doliczyć trzeba flotę samochodów przeznaczonych do jazd testowych, z których skorzystać będą mogli przedstawiciele społeczeństwa, którzy akurat wtedy znajdą się w Cannes. Będą oni mogli pojeździć Nowymi Megane, Kadjarami oraz Twizy.
Renault Talisman został wybrany głosami przeszło 125.000 internautów Najpiękniejszym Samochodem 2015 Roku podczas Międzynarodowego Festiwalu Samochodowego. Oznacza to, że wskazało na niego aż 40% głosujących! „Z uwagi na taki werdykt było oczywiste, że to właśnie Talisman zostanie wybrany modelem reprezentującym naszą markę w Cannes” – mówi Claude Hugot, szef PR Aliansu Renault-Nissan. „Aby jednak pokazać różnorodność naszej oferty i kierunki, w jakich podążamy, zaoferowaliśmy harmonijny miks ze 160 Talismanami i 150 Nowymi Espace”.
Zaprezentowany w lipcu 2015 roku Renault Talisman jest – idealnie dla Festiwalu w Cannes – synonimem ochrony i mocy. Mocne linie nadwozia nadają mu wyrazisty, ale i bardzo elegancki charakter. Auto oferowane jest w dziesięciu kolorach. Jego trzybryłowa wersja nadwoziowa ma spore rozmiary, ale jednocześnie bardzo dobrze wyważone proporcje. Kabina jest jedną z najprzestronniejszych w klasie i tworzy wygodny, przyjemny salon dla pasażerów. Bagażnik zmieści od 572 do aż 1.681 dm³. Szereg innowacyjnych rozwiązań poprawia bezpieczeństwo i komfort podróżowania – warto tu wymienić choćby nawet 8,7-calowy ekran dotykowy z systemem R-Link, kolorowy Headu-Up Display, reflektory LED Pure Vision, nagłośnienie Bose®, technologię Multi-Sense, czy układ czterech kół skrętnych 4Control z amortyzatorami o aktywnym tłumieniu.
Renault jest związane niemal od zarania swojej historii ze światem filmu. Zakłady Renault były pod koniec XIX wieku zlokalizowane blisko studiów filmowych na terenie Billancourt. Szybko też zrozumiano wagę ruchomego obrazu w promocji samochodów. Nic więc dziwnego, że Renault partneruje wielu filmowym festiwalom i produkcjom. Wspomnijmy tu choćby festiwale filmowe w Lyonie, Deauville, Angouleme, Cabourg, Sewilli czy Międzynarodowy Festiwal Filmowy Mostra w Wenecji. Każdego roku Grupa Renault wspiera też swoją flotą produkcje filmowe i telewizyjne. Podobnie angażuje się także Dacia.
W tym roku Renault, jako koncern społecznie odpowiedzialny, zaangażował się także w towarzyszącą Festiwalowi Filmowemu w Cannes galę amfAR. Przewodniczącą kampanii zbierającej środki na wspieranie badań i jednocześnie zapobieganiu rozprzestrzeniania się AIDS jest legenda kina, Sharon Stone.
KG; zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze