Renault wspólnie z Ticket for Change wspierają inicjatywy społeczne w zakresie zrównoważonego transportu.
- Grupa Renault i Ticket for Change zapraszają do składania projektów w dziedzinie zrównoważonego transportu.
- Projekty można składać do 2. kwietnia br.
- Wyłonieni autorzy projektów będą korzystać z opracowanego przez Ticket for Change programu oraz indywidualnego wsparcia ze strony ekspertów Grupy Renault.
- Najbardziej zaawansowane projekty będą mogły zostać zgłoszone do komisji inwestycyjnej Mobiliz Invest.
Do 2. kwietnia 2017 roku Grupa Renault i Ticket for Change kierują swoją uwagę w stronę przyszłych przedsiębiorców, którzy pragną zrealizować projekty związane z transportem i przyczynić się do rozwiązywania problemów społecznych we Francji.
Wybrani kandydaci otrzymają sześciomiesięczne wsparcie ze strony Ticket for Change i będą uczestniczyli w Ścieżce dla Przedsiębiorców w celu stworzenia społecznego start-upu. W tym okresie będą także korzystać ze spersonalizowanego wsparcia ekspertów z Grupy Renault.
Najbardziej zaawansowane projekty będą mogły zostać zaprezentowane komisji inwestycyjnej Mobiliz Invest i będą miały szansę na dofinansowanie przez Grupę Renault.
Więcej informacji: http://www.ticketforchange.org/parcours-entrepreneur/
RENAULT MOBILIZ: W KIERUNKU ROZWIĄZAŃ OPEN INNOVATION SKIEROWANYCH DO PRZEDSIĘBIORCÓW SPOŁECZNYCH
Grupa Renault jest partnerem Ticket for Change na płaszczyźnie zrównoważonego transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Inicjatywa ta wpisuje się w innowacyjną politykę Grupy dotyczącą nowych rozwiązań w szeroko rozumianej dziedzinie transportu, mających silne oddziaływanie społeczne i dostępnych dla jak najszerszego grona interesariuszy społecznych.
Rozwijanie przedsiębiorczości społecznej w zakresie zrównoważonego transportu jest także celem programu Renault Mobiliz. Jego dyrektor, François Rouvier wyjaśnia: Od samego początku wspieramy Ticket for Change, ponieważ jest to kompleksowy program, przeznaczony dla tych, którzy chcą zmienić świat, aby mogli wywierać wpływ na budowę bardziej solidarnego społeczeństwa. Partnerstwo to opiera się na wspólnych wartościach i innowacyjność w służbie człowiekowi.
Więcej informacji o programie Renault Mobiliz:
https://group.renault.com/engagements/mobilite/le-programme-renault-mobiliz/
GRUPA RENAULT I TICKET FOR CHANGE – AMBITNE PARTNERSTWO
Grupa Renault od 2014 roku jest partnerem i założycielem start-upu społecznego Ticket for Change. Wspólnym celem jest zaktywizowanie indywidualnych talentów w zakresie przedsiębiorczości służącej istotnym zmianom społecznym.
Dla Matthieu Dardaillona, inicjatora i współzałożyciela projektu, to wsparcie jest bezcenne: W ciągu trzech lat udało nam się zbudować prawdziwą więź zaufania i wymiany doświadczeń. Dzisiaj naszym wspólnym celem jest stworzenie „fabryki” przedsiębiorców społecznych, działających w dziedzinie zrównoważonego transportu. Jesteśmy przekonani, że przedsiębiorcy zaangażowani w ten projekt mogą przyczyniać się do rozwiązywania na szeroką skalę problemów takich jak dostęp do środków transportu dla wszystkich lub integracja społeczna osób mieszkających zbyt daleko od miejsca zatrudnienia. Jesteśmy dumni, że w tej misji mamy aktywne wsparcie ze strony tak dużej Grupy jak Renault.
Grupa Renault
Międzynarodowy koncern Renault, produkujący samochody od 1898 roku, sprzedał w 2016 roku blisko 3,2 mln pojazdów w 127 krajach. Grupa zatrudnia obecnie ponad 120 tys. pracowników i posiada 36 zakładów i 12 700 punktów sprzedaży na całym świecie. Aby stawić czoła wielkim wyzwaniom technologicznym przyszłości i kontynuować strategię rentownego wzrostu, Grupa opiera się na rozwoju na rynkach pozaeuropejskich i wzajemnie dopełniających się markach (Renault, Dacia i Renault Samsung Motors), produkcji samochodów elektrycznych oraz aliansie z Nissanem. Jest również silnie zaangażowana w e-Formułę i Formułę 1. Sport motoryzacyjny jest dla Renault czynnikiem przyspieszającym wprowadzanie innowacji, a także budującym wizerunek i popularność marki.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze