Renault wspiera wiele różnych przedsięwzięć z bardzo różnych dziedzin. W ostatni wtorek października mieliśmy przyjemność gościć na pokazie najnowszej kolekcji polskiej marki odzieżowej Bizuu. Partnerem przedsięwzięcia był importer samochodów Renault i stąd właśnie nasza obecność na tej imprezie, którą z rozmachem zorganizowano w warszawskim Studio Pret w okolicach Galerii Mokotów.
W hali postawiono kilka egzemplarzy najnowszego Renault Twingo (nasz test tego autka znajdziecie tutaj), które przybyli goście (a było ich parę setek) oglądali z dużym zainteresowaniem. Trudno się jednak temu dziwić – niebanalna stylistyka przyciągała równie mocno, jak żywe kolory aut. Dwa samochody ustawiono także bo bokach wybiegu, po którym chodziły modelki, szczupłe, wysokie, ale do mnie takie prezentowanie kobiecości nie do końca przemawia. Nie ja się tam jednak liczyłem, a i zdaję sobie sprawę z tego, że tak to właśnie powinno wyglądać.
Pokaz zaszczyciło swoją obecnością sporo gwiazd różnej wielkości. Nie zaglądam na portale typu Papuć, Szczeniaczek, Kiciuś i inne Tygrysiątka, telewizji też nie oglądam zbyt wiele, ale nawet ja rozpoznałem całkiem sporo gości, którzy pozowali przy tzw. ściance. Dostrzegłem oczywiście znanych mi ambasadorów marki Renault – Katarzynę Glinkę i Rafała Królikowskiego. Rozpoznałem Dorotę Gardias i Agnieszkę Szulim. Bez trudu wypatrzyłem też Alicję Resich-Modlińską, Tomasza Jacykówa, Katarzynę Zielińską, Agnieszkę Kaczorowską, Natalię Siwiec, Paulinę Sykut-Jeżynę. Pojawiły się też Dominika Kulczyk, Aleksandra Kisio, Olga Bołądź, Weronika Książkiewicz, Agnieszka Jastrzębska oraz Edyta Pazura. Nie zabrakło projektantów, także mężczyzn (Marcin Paprocki i Mariusz Brozowski), czy Viola Piekut (oczywiście kobieta). Można było dostrzec Paulinę Krupińską, Miss Polonia 2012. Pozwalamy sobie więc trochę niestandardowo, jak na wortal motoryzacyjny, opublikować garść zdjęć „spod ścianki” ;-)
Kolekcja mody autorstwa Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak mogła się podobać, zwłaszcza takim jak ja dinozaurom, którzy lubią, gdy dziewczyny chodzą w sukienkach i spódnicach. Nie, żeby tylko takie odzienia pojawiły się na pokazie, ale na takie zwróciłem największą uwagę ;-) Co więcej – wiele kreacji mi się spodobało, choć moda do moich szczególnych hobby raczej nie należy.
Dostrzegłem jednak pewne analogie w kolorystyce, choć rozróżnianie barw też jest podobno domeną kobiet. Zauważyłem bowiem, iż tonacje kolorystyczne projektów Bizuu na nadchodzący sezon (wiosna/lato 2015) opierają się w dużej mierze na pastelowych odcieniach, co świetnie współgrać będzie z przynajmniej częścią lakierów dostępnych dla Nowego Renault Twingo. Wygląda więc na to, że Twingo i Bizuu znakomicie do siebie pasują. I choć trudno mi Nowe Twingo uznać jednoznacznie za samochód kobiecy, to nie da się ukryć, że dziewczyna za kółkiem tego rewolucyjnego w klasie autka wyglądać będzie lepiej, niż facet.
Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak proponują na przyszły rok styl, który określają jako new look silhouette, który – jak zwykle w ich pomysłach – podkreśla kobiecość, nic więc dziwnego, że mi się te projekty podobają. Podobnie, jak podoba mi się Nowe Twingo.
Renault Twingo partnerem najnowszego pokazu mody Bizuu
KG
zdjęcia: Aleksandra Gregorczyk, Krzysztof Gregorczyk
Najnowsze komentarze