W nieco ponad 10 lat liczba klientów, których urzekła Dacia, przekroczyła 3.500.000 w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego.
3.500.000 egzemplarz marki Dacia to Sandero Stepway zakupiony przez klientkę z Wielkiej Brytanii. Kluczyki pojazdu zostały przekazane Jody Panov przez Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, w salonie marki w Mill Lane (na przedmieściach Londynu).
W piątek, 32-letnia Jody Panov otrzymała od Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, klucze do 3.500.000. sprzedanego egzemplarza marki Dacia od chwili odrodzenia marki w 2004 roku. Jody Panov, mężatka z dwójką dzieci, jest odtąd dumną właścicielką modelu Dacia Sandero Stepway.
Dziś przekazujemy 3.500.000 kluczyki do samochodu Dacia i bardzo się cieszę, że odbywa się to w Wielkiej Brytanii, w miejscu, w którym wprowadziliśmy markę na rynek w 2013 roku – wyjaśnia Denis Le Vot, dyrektor handlowy regionu Europa G9 Grupy Renault. – Przekraczając próg 3,5 miliona klientów, marka Dacia potwierdza swój sukces osiągnięty prostą i jasną obietnicą, idealnie odpowiadającą oczekiwaniom klientów poszukujących niezawodnych i bezpiecznych pojazdów, z ofertą nowoczesnego wyposażenia i usług, w przystępnych cenach.
Ponad 10 lat sukcesów
W nieco ponad 10 lat Dacia sprzedała ponad 3.500.000 pojazdów w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego. Dwa lata po całkowitym odnowieniu gamy modeli marka kontynuuje swój rozwój. W pierwszej połowie 2015 roku sprzedaż marki wzrosła o 10,1% i wyniosła 290.024 pojazdy.
W Europie sprzedaż wzrosła o 5,5% w pierwszym półroczu do liczby 205.436 sztuk. We Francji Dacia nadal zajmuje silną 5 pozycję na rynku samochodów osobowych z 5,3% udziałów w rynku oraz 4 miejsce w zakresie sprzedaży skierowanej do klientów indywidualnych.
Na polskim rynku samochodów osobowych marka zamyka pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych marek samochodowych. W pierwszym półroczu 2015 roku 19 z 44 państw, w których sprzedawana jest Dacia, ustanowiło rekordy sprzedaży.
Rosnąca społeczność klientów
W kilku krajach miały miejsca wydarzenia przyciągające wielu klientów i ukazujące przywiązanie klientów do marki. We Francji 11.000 osób przybyło na uroczystości rocznicowe marki, w Republice Czeskiej zebrało się 6.000 osób, z kolei na ogromnym pikniku w Danii bawiło się 3.000 osób, a w Niemczech – 3.400 osób. Natomiast z okazji 10-lecia marki Dacia w Maroku 4.500 osób wzięło udział w koncercie międzynarodowej gwiazdy muzyki raï — Khaleda; koncert oglądały również setki tysięcy telewidzów.
Z roku na rok te wydarzenia społeczne przybierają na znaczeniu. To prawdziwe chwile wspólnej zabawy, które tworzą silny związek klientów i marki. Gdy mowa o mediach społecznościowych, w zaledwie 5 lat marka zgromadziła już prawie 2.800.000 fanów na Facebooku.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze