Na okładce aktualnego „Auto Świata” zabrakło samochodów francuskich, co najmniej, jakby nic się nad Sekwaną nie działo, jakby zaorali wszystkie tamtejsze fabryki, a do tego bomby spadłyby na zakłady zlokalizowane w innych krajach. Pisząc niewiele o francuskiej motoryzacji buduje się w odbiorcach przekonanie, jakoby chyliła się ona ku upadkowi, a co najmniej niewarta była uwagi. Na szczęście jest nasz wortal, który przeczy takim tezom – czytając nas wiecie, że motoryzacja francuska ma się dobrze, choć zmierza w kierunkach nie do końca przez wszystkich Was oczekiwanych ;-)
„Auto Świat” nr 12 (963) z 17.III.2014
Wydawca: Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Stron: 52 (z okładką)
Cena: 2,30 zł
Koszt 1 strony: ponad 4,4 grosza
Warto kupić? Zdecydowanie nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot Citroen
Jakie interesujące nas modele opisano/pokazano/wspomniano: C1, C4, C4 Picasso, 108, 308, 508
Citroëna C1 i Peugeota 108 wspomniano przy okazji prezentacji – na stronach 8-9 – nowej Toyoty Aygo. Przy omawianiu stylistyki pojawiły się też wzmianki o C4 Picasso i 308-ce.
Krótka wzmianka o Peugeocie pojawiła się na górze strony 15.
Peugeota jako takiego wspomniano na stronie 27. przy okazji artykułu o fabrycznych nawigacjach samochodowych, które mapy czytają z płyt CD.
Sposób kasowania symbolu inspekcji serwisowej (przeglądu okresowego) w Citroënie C4 opisano na stronie 33. w dziale Porady.
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisano w „Auto Świecie” w tym tygodniu.
Stronniczy przegląd prasy: „Auto Świat” nr 12/2014
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze