To nie zdarza się często – najwięcej miejsca na okładce aktualnego „Auto Świata” zajmuje samochód francuski! To Renault Megane IV, które właśnie zadebiutowało we Frankfurcie. Oczywiście pierwsze zdjęcie Renault udostępniło już jakiś czas temu, ale miło, że „Auto Świat”, który trudno posądzić o profrancuskie sympatie, zdecydował się Megance poświęcić najwięcej miejsca i to w najważniejszej części okładki.
„Auto Świat” nr 38 (1038) z 14.IX.2015
Wydawca: Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Stron: 52 (z okładką)
Cena: 2,50 zł
Koszt 1 strony: ponad 4,8 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Renault
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4 Cactus, Cactus M, Mehari, Clio, Espace, Laguna, Megane, Scenic, Talisman
I już na stronach 4-5 temat francuskiej, a w zasadzie francuskich nowości jest kontynuowany. Pokazano i opisano tam bowiem nie tylko Megane IV, ale i Talisman – kolejną nowość od Renault, którą „na żywo” świat ujrzał dopiero przed chwilą we Frankfurcie. W materiale znajdziecie też wzmianki o Talizmanie, Espace, Clio i Lagunie.
Krótka notatka poświęcona koncepcyjnemu Citroënowi Cactus M znajdziecie na stronie 14. Pojawiła się tam także wzmianka o seryjnym C4 Cactusie oraz o Mehari, do którego koncepcji Cactus M nawiązuje.
W dziale Z drugiej ręki (strony 44-45) zaprezentowano 2-litrowe silniki QR/MR Aliansu Renault Nissan. Ten drugi pojawiał się w wielu Renówkach, z których w artykule przypomniano Clio III, Megane III, Lagunę III i Scenic’a III.
Citroëna wspomniano na stronie 49. jako jednego z potencjalnych inwestorów na Żeraniu przed 20 laty. Oczywiście nic z tego nie wyszło, władze dogadały się z koreańskim Daewoo, a dziś Żerań, to już nie fabryka samochodów…
I to już wszystko, co o francuskich samochodach napisano w aktualnym numerze tygodnika „Auto Świat”.
Krzysiek Gregorczyk.
Najnowsze komentarze