Ciekawe wieści docierają z Portugalii. Grupa PSA ogłosiła tam, że w ciągu minionych trzech lat (2014-2016) system eCALL zadziałał w tym kraju 1.863 razy. Przypomnijmy, że chodzi o system powiadamiania o problemach, w tym o kolizjach i wypadkach.

System eCALL w ciągu trzech lat został aktywowany 1.863 razy, z czego w 111 przypadkach połączenia przekierowano do krajowych służb ratowniczych.

Grupa PSA stosuje swój system od czternastu lat. Początkowo oferowany był tylko w wybranych modelach, dziś jest praktycznie standardem. Przepisy unijne nakładają na producentów samochodów montowanie tego typu systemów we wszystkich autach od 31. marca 2018 roku. Grupa PSA, pionier tego typu rozwiązań, od kilkunastu lat pomaga chronić życie i zdrowie.

System eCALL Grupy PSA oferowany jest we wszystkich markach francuskiego koncernu.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: PSA

Galeria

Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej sportowej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
wpDiscuz