Prezes Renault Brasil został uhonorowany nagrodą Top Car TV przyznawaną przez jury złożone z 23 dziennikarzy branżowych. Wyróżnienie przyznano za reklamę zatytułowaną „Szczęśliwego Nowego Renault”, którą możecie obejrzeć poniżej, oraz za ogólny rozwój marki na rynku brazylijskim.
Olivier Murguet stanął na czele brazylijskiego oddziału Renault w roku 2012. Szybko wziął się do pracy stawiając sobie ambitny cel zwiększenia udziału rynkowego. To się rzeczywiście udało – z 5,7% w roku 2011 Renault wskoczyło na poziom 7% w roku bieżącym, a cele są jeszcze ambitniejsze. To tym większe osiągnięcie, że na przestrzeni ostatnich lat brazylijski rynek stał się naprawdę bardzo konkurencyjny.
Strategia rozwoju jest wielopłaszczyznowa. Z jednej strony nowy prezes postawił na odnowienie gamy modelowej. Kilka aut otrzymało nowe wersje i wymienić tu należy przede wszystkim Nowego Logana, Nowe Sandero, Nowego Mastera, a także pokazany już w Brazylii, ale szykowany z premierą na rok 2015 Nowy Fluence. Pojawiło się też kilka serii specjalnych i limitowanych.
Drugim filarem rozwoju była rozbudowa sieci dealerskiej. W ciągu trzech lat liczba punktów dealerskich wzrosła o 100 salonów, do 300 obecnie. Pokrywają one znaczącą część kraju mając w zasięgu zdecydowaną większość ludności Brazylii.
Aby jednak dealerzy mieli co sprzedawać, nowy Prezes przeforsował rozbudowę zakładu w Kompleksie Ayrtona Senny. Po niespełna dwumiesięcznej modernizacji zakładu fabryka zwiększyła swoje moce produkcyjne z 280.000 do 380.000 samochodów rocznie.
Odnowioną gamę Renault oraz zalety tych aut pięknie podkreśla Giovanna Antonelli, aktorka będąca gwiazdą reklamy „Szczęśliwego Nowego Renault”, którą prezentujemy Wam poniżej. Krótko, treściwie i w atrakcyjny sposób ;-)
KG; video i zdjęcia: Renault Brasil
Najnowsze komentarze