Umowa na 1.000 samochodów Renault dla Traficar

5
268

Renault Polska podpisało z firmą Traficar, świadczącą usługi wynajmu samochodów na minuty, umowę na dostawę 1.000 aut. Pierwsze ze 100 samochodów Renault Clio w wersji Limited, które docelowo zasilą krakowską flotę Traficara, zaczną pojawiać się na ulicach miasta jeszcze w tym miesiącu. Do końca bieżącego roku Traficar z nowymi samochodami Renault Clio pojawi się również w kilku największych miastach w Polsce.

Traficar zakupi od Renault Polska 1.000 aut, które do końca 2017 roku mają stopniowo zasilić jego flotę. Projekt może zostać rozszerzony w kolejnych dwóch latach. Pierwsze samochody Renault Clio pojawią się w Krakowie już pod koniec kwietnia. Pozostałe samochody będą sukcesywnie wprowadzane w kolejnych miastach, wraz z uruchamianiem usługi oferowanej przez Traficar. Doświadczenia firmy w Krakowie pokazują, że idea carsharingu staje się coraz bardziej popularna i wielu Polaków docenia zalety korzystania z auta bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z jego utrzymaniem. W ciągu zaledwie kilku miesięcy w systemie Traficar zarejestrowało się ponad 12.000 użytkowników. Nowe Renault Clio we flocie oferuje wynajmującym samochód na minuty jeszcze większy komfort w poruszaniu się po mieście – m.in. wbudowany system nawigacyjny i czujniki parkowania.

Renault Clio to samochód idealny do przemieszczania się po mieście i jeden z naszych najpopularniejszych modeli. Auta posiadają między innymi wbudowany system nawigacyjny oraz czujniki cofania, aby jeszcze lepiej wspierać poruszanie się i parkowanie w strefie miejskiej. To kompaktowy samochód, który oferuje parametry użytkowe charakterystyczne dla aut z wyższego segmentu. Jesteśmy przekonani, że nowe samochody będą dla użytkowników Traficara wygodne i komfortowe – mówi Tomasz Mróz, Dyrektor Sprzedaży Flotowej Terytorium EAST.

Renault Clio, które zasili flotę krakowskiego Traficara, to wersja Limited z silnikiem Energy TCe 90, w kolorze szarym platynowym. Samochód wyróżnia się nowoczesnym, atrakcyjnym wyglądem. W wersji Limited dynamiczna sylwetka auta została podkreślona dużymi, 16-calowymi aluminiowymi felgami, listwami bocznymi, listwą zderzaka tylnego oraz osłonami lusterek w kolorze lśniącej czerni. Samochód został wyposażony m.in. w funkcjonalny system multimedialny Media Nav Evolution z nawigacją. Poprzez 7-calowy ekran dotykowy użytkownik ma dostęp do nawigacji, radia i technologii Bluetooth, która umożliwia podłączenie telefonu. Clio jest cenione z powodu swoich właściwości jezdnych. Samochód jest wyposażony w system wspomagania przy ruszaniu pod górę, który będzie pomocny na drogach o dużym nachyleniu. Codzienne parkowanie w mieście ułatwi system wspomagania parkowania tyłem. Clio oferuje atrakcyjne, niezwykle funkcjonalne wnętrze zapewniające komfort wszystkim pasażerom. Posiada bagażnik o pojemności 300 dm³, a przestrzeń w kabinie można łatwo przystosować do różnych potrzeb.

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Dodaj komentarz

5 komentarzy do "Umowa na 1.000 samochodów Renault dla Traficar"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
gigant2009
Gość

I tak się powinno napędzać sprzedaż. 1000 aut, jeśli to akurat będą Clio, wyniki podskoczą znacząco w naszym kraju

ToJa
Gość

Dokładnie. Clio i bez tego jest stosunkowo wysoko. Teraz wyskoczy jak niegdyś CEED.

pawelhks
Gość

Jak się tylko pojawią to jadę na przejażdżkę Clio!

pawelhks
Gość

na ulicy jeszcze Clio w barwach Traficar nie widzialem, ale stoja juz oznaczone na placu – wygladaja ciekawiej niz Corsy.

pawelhks
Gość

Jechałem Wczoraj po raz pierwszy Renault barwach traficar. wrażenia z jazdy dużo lepsze niż w Corsie w sensie takim że jedzie auto bardziej miękko, komfortowo a jechałem paskudnie zniszczona ulica. Auto mialo 250 km przebiegu. Silnik 0’9 litra wg dowodu rejestracyjnego. Jak na jazdę w mieście wydaje sie być ok, z tym ze dziwnie brzmi od ok 2500 obrotow. Do pelni komfortu brakowało jedynie podłokietnika. Koszt przejazdu ok 10 km bez stania w korku wyniósł 18,90. Taksówka zawsze wychodzila drożej.

wpDiscuz