Dacia będzie w tym roku świętować dziesiątą rocznicę pasma sukcesów na rynku francuskim. W związku z tym coroczny piknik zostanie podzielony na trzy imprezy, w dodatku tak zorganizowane, że prawdziwi miłośnicy marki będą mogli „obskoczyć” wszystkie. Pierwsza odbędzie się 7. czerwca w Paryżu, druga dwa tygodnie później w Nantes, a trzecia 28. czerwca w Lyonie.
W związku z tym Grupa Renault serdecznie zaprasza swoich klientów do udziału w tych wydarzeniach. Oprócz licznych przekąsek dla ciała szykuje się spora ilość atrakcji dla ducha, w tym wyjątkowy spektakl Love Circus i wiele bezpłatnych atrakcji dla całej rodziny.
Aby wziąć udział w obchodach trzeba się zarejestrować na stronie www.grandanniversairedacia.com. Zaproszenia otrzymać mogą wyłącznie klienci Dacii z zastrzeżeniem możliwości ograniczenia liczby wejściówek.
„Aby uczcić dziesiątą rocznicę obecności Dacii we Francji chcieliśmy przygotować coś nowego na doroczny piknik” – mówi Nicolas Monnot, wiceprezes ds. marketingu we Francji. – „Świąteczna atmosfera rodzinnej imprezy i darmowe rozrywki pozostają oczywiście bez zmian, ale chcieliśmy dać naszym klientom coś specjalnego. Będą to niesamowite wrażenia ze specjalnie przygotowywanego przedstawienia artystów z Love Circus. To radosny świąteczny program stanowiący mieszankę humoru, wokalistyki i akrobacji, który z pewnością spodoba się uczestnikom naszych pikników”.
Od sześciu lat Dacia organizuje wielkie imprezy dla swoich klientów. W ubiegłym roku na Pikniku Dacii w okolicach Paryża pojawiło się niemal 14.000 fanów marki! W tym roku podczas siódmej takiej imprezy świętującej dziesięć lat sukcesów na francuskim rynku, clou programu będzie występ Love Circus – przedstawienie zacznie się o 14:00, czyli godzinę po rozpoczęciu imprezy. Od 15:30 będzie można skorzystać z innych rodzinnych atrakcji, wśród których pojawią się przekąski i napoje, malowanie twarzy, wyścigi w workach, dmuchańce dla dzieci, ogródki z piłeczkami dla najmłodszych i wiele, wiele innych.
W minionym roku Love Circus został uhonorowany nagrodą za najlepszy musical podczas Étoiles du Parisien. Z uwagi na fakt, iż Love Circus proponuje ciepłą, rodzinną atmosferę, Dacia postanowiła zaprosić artystów do wzięcia udziału w obchodach. Artyści pojawią się we wszystkich miastach – w Paryżu, Nantes i Lyonie.
„Adaptacja jednego z naszych przedstawień na rzecz Dacii jest wyjątkową i satysfakcjonującą okazją do współpracy z tak znaną marką” – powiedział Jérôme Langlet, prezes Lagardère Unlimited Live Entertainment, firmy-producenta Love Circus. – „To fantastyczny sposób do zaprezentowania naszych występów tak szerokiej grupie społeczeństwa”.
W ciągu dekady obecności na francuskim rynku Dacia dołączyła do grona największych graczy motoryzacyjnych. Zaczęło się od Logana w czerwcu 2005 roku, a do końca roku 2014 sprzedano nad Loarą ponad 660.000 samochodów. Na miniony rok przypadło z tego 102.519 samochodów osobowych, co dało Dacii piąte miejsce na francuskim rynku, i jednocześnie czwarte w kanale sprzedaży detalicznej. To jednocześnie wielki sukces Sandero, które zajęło trzecie miejsce wśród samochodów osobowych wybieranych przez klientów detalicznych! A także bardzo chętnie wybieranego przez Francuzów Dustera.
Nie bez znaczenia jest rozbudowa sieci sprzedaży i serwisów, w tym tzw. Dacia Boxes, które oferują usługi, także posprzedażne, w rozsądnych cenach. Bo Dacia, to marka dla ludzi rozsądnych.
KG; grafika: Grupa Renault
Najnowsze komentarze