Projektowanie wnętrza samochodu, który spełni oczekiwania klientów pochodzących z pięciu kontynentów to prawdziwe wyzwanie. Twórca musi wziąć pod uwagę różnorodne gusty nabywców auta i zaproponować uniwersalne rozwiązania. Takie właśnie zadanie postawiono przed uczestnikami konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION 2017. Mają oni zaprojektować wnętrze SUV-a Renault klasy wyższej – następnej generacji Koleosa. Konkurs trwa do 26 czerwca 2017 r.
Stworzenie godnego następcy wnętrza nowego Renault Koleos to zadanie dla najbardziej kreatywnych projektantów. Nabywcy samochodu pochodzą z całego świata i bardzo różnią się między sobą. Uczestnicy konkursu RENAULT PASSION FOR DESIGN & INNOVATION powinni uwzględnić tę różnorodność i znaleźć wspólny mianownik dla wszystkich klientów zainteresowanych Renault Koleos. Jak wspólne mianowniki zdefiniowali designerzy Renault projektując nowego Koleosa?
Ludzie sukcesu
Nabywców nowego Koleosa z pewnością łączy to, że są ludźmi sukcesu. Dlatego też projektanci zastosowali wiele rozwiązań, które mają podkreślić wysoki status społeczny właściciela tego auta – muskularną, mocną linię nadwozia, czarne osłony nadkoli z listwami ochronnymi na drzwi, obręcze kół ze stopu metali lekkich aż do 19 cali, a wydłużona powierzchnia szyb bocznych została podkreślona chromowanym obramowaniem.
Cenią komfort
Koleos oferuje rekordową wśród pojazdów tej kategorii przestrzeń na nogi dla pasażerów tylnej kanapy – promień na wysokości kolan na tylnych miejscach wynosi 289 mm. Podwyższona pozycja kierowcy zapewnia doskonałą widoczność, a szeroka i wysoko osadzona deska rozdzielcza daje pasażerom poczucie bezpieczeństwa.
Cenią wysoką jakość
Młodzi projektanci powinni też wziąć przykład z twórców wnętrza nowego Renault Koleosa i zwrócić szczególną uwagę na dobór materiałów wykończeniowych. Nabywcy tego samochodu oczekują jakości i spokoju. Twórcom obecnego modelu Koleosa udało się to m.in. dzięki zaproponowaniu różnych wersji kolorystycznych skórzanej tapicerki. Klient może wybrać między skórą jasnoszarą, czarną, brązową czy też cieniowaną szaro-czarną. Innym wyjątkowym materiałem jest także ultracienki, satynowany chrom, z którego wykonano wiele elementów wyposażenia, takich jak dźwignia zmiany biegów czy wstawki w kierownicy.
Konkurs RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION 2017 to okazja dla młodych, ambitnych projektantów, by pokazać swoje możliwości. Walczą oni o wyjątkową nagrodę: zwycięzca odwiedzi Dyrekcję Designu Renault w Paryżu, gdzie będzie miał szansę przyjrzeć się pracy designerów jednego z największych koncernów samochodowych na świecie. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje projekty do 26 czerwca 2017 r., a ogłoszenie wyników nastąpi 6 października 2017 r. podczas targów Warsaw Home. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie renaultpassion.pl
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze