renault 4 4 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Renault 4 E-Tech zachwyca brytyjskich dziennikarzy: „Sprawia, że Ford Puma wygląda na przewartościowanego i kiepsko wykończonego”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
lionel jaillet Wiadomości
Wiadomości

Lionel Jaillet nowym szefem Renault Group w Turcji

autor Tomasz Nowicki
2025-05-22
Peugeot 504 Break
Wiadomości

Peugeot 504 Break w niezwykłej wersji. Ma gramofon i kierownicę Hypersquare

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
Citroen C4
Wiadomości

Używany Citroën C4 II z dieslem. Przegląd najtańszych bezwypadkowych egzemplarzy z polskiego rynku wtórnego

autor Gabi Rusek
2025-05-22
renault scenic Wiadomości
Wiadomości

Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17
peugeot 3008 1 2 Wiadomości
Wiadomości

50 młodych kobiet pojedzie na Perspektywy Women in Tech Summit 2025 dzięki Stellantis i Fundacji Edukacyjnej Perspektywy

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-22
Road trip to Renault Douai Factory
Wiadomości

Renault 5 E-Tech electric już od 555 zł brutto miesięcznie. Promocja 2025, dopłaty do kupna samochodu

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!
  • Mat - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Robert - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Pionier - Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

10 lat gwarancji na silniki 1.2 PureTech wcześniejszych generacji

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2025-05-08
w Wiadomości, Stellantis
Czas czytania 2 minut
8.1k
A A
68
puretech 10 lat Wiadomości

Stellantis podjął zdecydowany krok w kierunku zwiększenia zaufania klientów do popularnych silników 1.2 PureTech, wprowadzając rozszerzoną gwarancję na wybrane jednostki napędowe wcześniejszych generacji. Decyzja ta jest odpowiedzią na zgłaszane przez użytkowników problemy z nadmiernym zużyciem oleju oraz przedwczesnym zużyciem paska rozrządu — dwóch kwestii, które w przeszłości budziły spore kontrowersje wśród właścicieli pojazdów marek grupy Stellantis.

Nowa gwarancja obejmuje aż 100% kosztów zarówno części, jak i robocizny, obowiązując przez okres do 10 lat lub do przebiegu 180.000 kilometrów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Ochrona dotyczy silników, które spełniają określone warunki użytkowania i serwisowania, w tym stosowanie się do zaleceń producenta w zakresie przeglądów technicznych i wymiany komponentów eksploatacyjnych.

Zakres gwarancji dla silnika można sprawdzić w ASO poszczególnych marek.

Certyfikat Check+ i 100 punktów kontrolnych

Co istotne, Stellantis wprowadza również nową inicjatywę pod nazwą Check+. Jest to certyfikat, który ma na celu zwiększenie zaufania klientów do używanych samochodów oferowanych przez autoryzowanych dealerów i platformę Spoticar. Pojazdy opatrzone certyfikatem Check+ przechodzą szczegółową kontrolę obejmującą aż sto punktów, w tym ocenę stanu paska rozrządu — elementu szczególnie istotnego w kontekście opisywanych problemów z silnikami PureTech.

Dzięki tym działaniom Stellantis nie tylko reaguje na wcześniejsze problemy techniczne, ale także znacząco podnosi standardy obsługi posprzedażnej i jakość oferty pojazdów używanych. To także jasny sygnał dla klientów, że producent bierze odpowiedzialność za swoje produkty i jest gotów inwestować w długoterminową satysfakcję użytkowników.

Rozszerzona gwarancja oraz certyfikat Check+ mogą przyczynić się do umocnienia pozycji rynkowej marek Stellantis i zwiększenia zaufania zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów.

źródło: Stellantis

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

puretech 10 lat Wiadomości
2.8 13 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

stellantis 01 Wiadomości

Stellantis zacieśnia dialog społeczny w Europie – pierwsze posiedzenie Europejskiej Rady Zakładowej

2025-05-23
citroen c3 1 Wiadomości

Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!

2025-05-22

Citroën Dyane – włoski „mostro di simpatia”, czyli jak reklamowano legendę lekkim tonem

2025-05-22

Stellantis rośnie szybciej niż konkurencja. Luca Napolitano: „To jasny sygnał, że jesteśmy na właściwej drodze”

2025-05-22
Tagi: PeugeotCitroenOpelStellantis
Udostepnij2789Tweet1743Udostepnij488
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
68 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pulse 2026

    Fiat Pulse 2026 zaprezentowany. Nowy wygląd i wyposażenie z panoramicznym dachem jako opcja

    2906 udostępnienia
    Udostepnij 1162 Tweet 727
  • Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora

    1633 udostępnienia
    Udostepnij 653 Tweet 408
  • Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km

    1847 udostępnienia
    Udostepnij 739 Tweet 462
  • Używana Dacia Duster II z LPG. Najtańsze ogłoszenia od pierwszego właściciela

    1667 udostępnienia
    Udostepnij 667 Tweet 417

Testy samochodów

01 Citroen C Elysee test 300x199 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C-Elysée 1.6 VTi 115 KM 2013 – sposób na tani samochód dla rodziny. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2013-02-04
Renault Fluence
Testy

Test: Renault Fluence 1.5 dCi 105 KM 2010 – rodzinny sedan z oszczędnym silnikiem, komfortowym zawieszeniem i naprawdę dużym bagażnikiem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2010-04-28
ds9 kontra mercedes e Wiadomości
Testy

Test: luksusowy DS 9 kontra Mercedes E 220d. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2020-10-23
07. Renault Arkana E Tech Intens 145 – z hybryda na ekspresowkach Wiadomości
Testy

Test: Renault Arkana E-Tech Intens 145 KM. Czy hybryda ma sens na autostradzie? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-02-08
Nowa Dacia Jogger kamper
Testy

Test: Dacia Jogger – pierwsza jazda. Opinie, zalety, wady, wrażenia, awarie, pomiary.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-28

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!
  • Mat - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Robert - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Pionier - Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora

Zobacz też

Testujemy nowe Renault Twingo!

Zdrowych Wesołych Świąt – życzenia i kartki świąteczne od redakcji Francuskie.pl

Nowy Peugeot e-208 zdobywa nagrodę na Międzynarodowym Festiwalu Motoryzacyjnym

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
68
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz