Kontynuujemy temat Facebooka, ale tym razem w związku z Renault. Marka odnotowała już fakt „polubienia” jej przez 10 milionów fanów. Liczba ta obejmuje wszystkie strony, jakie Renault prowadzi na tym portalu społecznościowym, a jest ich już 60.
Renault jest obecne na Facebooku i innych portalach społecznościowych od roku 2009. Aktualnie działa tam strona międzynarodowa, 50 stron „państwowych” oraz 10 specjalizowanych, tematycznych, poświęconych np. Formule 1, historii marki, czy samochodom elektrycznym
Dzięki portalom społecznościowym Renault może prowadzić dialog ze swoimi fanami. Za ich pośrednictwem prezentowane są też szczegółowe informacje poświęcone określonym dziedzinom motoryzacji, w których marka jest obecna. Z kolei strony lokalne poświęcone są głównie wydarzeniom związanym z Renault w określonych krajach, czy regionach świata.
Aby odwiedzić Renault na Facebooku wystarczy kliknąć tutaj.
KG; grafika: Renault
Najnowsze komentarze