W dniach w dniach 22-23 stycznia odbyła się doroczna konwencja Dealerów Stellantis Polska . W wydarzeniu łącznie udział wzięło ponad 170 dealerów oraz pracowników Stellantis Polska, którzy podczas dwóch dni zapoznali się ze szczegółowymi planami każdej z dziewięciu marek samochodowych grupy: Abarth, Alfa Romeo, DS Automobiles, Citroën, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Leapmotor, Opel oraz Peugeot – informuje firma w oficjalnym komunikacie.
Dealerom przedstawiono aktualne informacje dotyczące wielu obszarów organizacji, m.in., marki Spoticar (certyfikowanego Programu Sprzedaży Samochodów Używanych), jednostce biznesowej ProOne, zajmującej się sprzedażą samochodów dostawczych, a także rozwoju sieci dealerskiej, sprzedaży flotowej, dystrybucji części oraz oferty finansowej firm Leasys i Stellantis Financial Services.
W Konwencji po raz pierwszy wzięli udział dealerzy marki Leapmotor, która już wkrótce rozpocznie sprzedaż i dostawy na polskim rynku za pośrednictwem wybranych punktów sprzedaży i serwisów sieci Stellantis. Zaoferują oni klientom bezpieczną, zaawansowaną technologicznie i przystępną cenowo mobilność, dzięki w pełni elektrycznym modelom: Leapmotor T03 – składany, w Polsce kompaktowym, pięciodrzwiowym pojeździe z segmentu A, oferującym przestrzeń wnętrza segmentu B i zasięg 265 km (wg WLTP) oraz Leapmotor C10 – SUV-owi z segmentu D, oferującemu zasięg na poziomie 420 km wg WLTP, najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz inteligentne doświadczenie użytkownika i najwyższy poziom komfortu.
Podczas specjalnego premierowego pokazu dla sieci dealerskiej, uczestnicy – jako drudzy po dziennikarzach – mieli również okazję zobaczyć po raz pierwszy najnowszy, flagowy model marki DS Automobiles – w pełni elektryczny DS N° 8. Jego wyjątkowe zalety, takie jak zaawansowana łączność, która opiera się na sztucznej inteligencji oraz wbudowany system nagłośnienia focal electra 3D, zaprezentował dyrektor marek Premium – Alfa Romeo i DS, Marek Kisz. Ten w pełni elektryczny SUV Coupé może pochwalić się zasięgiem do 750 km w cyklu mieszanym (według normy WLTP) i ponad 500 km podczas jazdy autostradą. To niesamowita wartość w tej klasie uzyskana dzięki niezwykłemu współczynnikowi oporu aerodynamicznego Cx wynoszącemu 0,24.
Tegoroczna konwencja Dealerów Stellantis Polska, odbyła się pod hasłem Stronger Together – Silniejsi Razem. W bardzo dobrej, pełnej współpracy atmosferze, przedstawiciele sieci dealerskiej oraz firmy Stellantis w Polsce rozmawiali na temat przyszłości firmy oraz szczegółowych planów na bieżący rok. Była to również okazja do podziękowania Dealerom za ich pracę i wysiłki włożone w realizację zadań w 2024 roku, który zakończył się dla Stellantis w Polsce sprzedażą na poziomie 48.095 samochodów, czyli wzrostem o 2.091 sztuk w porównaniu do 2023 roku (46.004 sztuki). Stellantis był również liderem sprzedaży samochodów dostawczych w Polsce, a 5 modeli marek Stellantis znalazło się w pierwszej dziesiątce segmentu B najpopularniejszych samochodów z napędem w pełni elektrycznym (BEV).
„Sieć dealerska jest fundamentalna dla naszego biznesu: wszyscy razem jesteśmy Stellantis i tylko poprzez otwarty dialog, w klimacie wzajemnego zaufania, możemy pokonać wyzwania, które nas czekają w tym okresie wielkich przemian w przemyśle motoryzacyjnym.” – podsumował Grzegorz Czarnecki, dyrektor sprzedaży i logistyki Stellantis Polska. „Jestem przekonany, że dzięki dalszemu upraszczaniu i usprawnieniu procesów, wsparciu sieci w obszarze handlowym oraz finansowym, wspólnie osiągniemy cele zakładane na 2025 rok, obejmujące m.in. zwiększenie zarówno udziału w rynku, jak i udziału pojazdów elektrycznych. Naszym wielkim atutem jest gama marek Stellantis, zdolna do oferowania wyjątkowej elastyczności i różnorodności wyboru. Wspólnie w pełni wykorzystamy jej potencjał” – dodał Czarnecki.
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze