PEUGEOT ponownie znajduje się w centrum turnieju tenisowego Roland Garros, który odbędzie się w Paryżu od 27 września do 11 października. Jak co roku marka będzie oficjalnym partnerem mobilności dla graczy, VIP-ów oraz oficjeli. W tym roku 80% tej dedykowanej floty PEUGEOT składać się będzie z samochodów elektrycznych i hybrydowych.
Na targach Roland-Garros znajduje się specjalne podium dla marki, na którym znajdować się będzie nowy Peugeot e-208. Sukces tego nowego modelu jest niezaprzeczalny – co piąty sprzedany nowy PEUGEOT 208 to właśnie w pełni elektryczny e-208.
Dzięki flocie 178 samochodów, z których 80% to pojazdy hybrydowe typu plug-in lub w pełni elektryczne, PEUGEOT oferuje mobilność niskoemisyjną, zmniejszając emisję CO₂ o ponad 60% w porównaniu z turniejem Roland Garros z 2019 roku. Marka z dumą przyczynia się do tej transformacji energetycznej, będąc odpowiedzialnym ekologicznie partnerem mobilności w tym turnieju. Gości i zawodników będą wozić takie samochody jak Peugeot 508 i 508 SW plug-in HYBRID, 3008 SUV plug-in HYBRID4, nowy SUV e-2008 oraz nowy Peugeot e-Traveller.
PEUGEOT 3008 SUV GT plug-in HYBRID4 oferuje 300 KM, niespotykane dotąd w standardowym PEUGEOT. Ma napęd na cztery koła a w trybie czysto elektrycznym może przejechać do 60 kilometrów.
PEUGEOT 508 i 508 SW plug-in HYBRID mają nowy silnik hybrydowy plug-in o mocy 225 KM i zasięg do 50 kilometrów w trybie elektrycznym.
PEUGEOT 2008 oraz e-2008 dają swobodę wyboru pomiędzy trzema układami napędowymi: w pełni elektrycznym, benzynowym i wysokoprężnym, z wersją elektryczną oferującą charakterystyczne cechy stylistyczne i przyjemną, cichą i czystą jazdę.
Nowy PEUGEOT e-Traveller ze swoim w pełni elektrycznym napędem jest najlepszym przyjacielem elektromobilności podczas podróży służbowych i prywatnych.
Wszystkie pojazdy floty zostały oznakowane logo Peugeot, logo Roland Garros i napisem „Official Car”. Podkreślają również transformację energetyczną marki poprzez umieszczone na masce hasło„Przejdź na energię elektryczną”.
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona międzynarodowa kampania medialna, w której głównym bohaterem będzie Novak Djokovic. Można go znaleźć na wszystkich banerach serwisu rolandgarros.com obok elektrycznego Peugeot e-208, a także na trzech 30-sekundowych filmach poświęconych technologiom HYBRID i elektrycznym marki. Jest ambasadorem marki i jej transformacji energetycznej na stronach sieci społecznościowych, w tym na Facebooku i Instagramie.
źródło: Peugeot
skrót i redakcja tekstu: redakcja
Najnowsze komentarze