Wydarzenie to uświetnili swoją obecnością Marc Bocqué, szef działu Komunikacji Zewnętrznej, oraz Jamal Sahl, szef Peugeota w regionie Bliskiego Wschodu.
Peugeot 208 trafi na rynki tego regionu w przyszłym roku w dwóch wersjach wyposażeniowych – Allure i Active. Do napędu posłużą znane z europejskiej gamy silniki: 1.6 o mocy 120 KM i nowa trzycylindrowa jednostka 1.2. Ceny mają się wahać w granicach 55.000-60.000 dirhamów.
Poprzedni model, Peugeot 207, znalazł na Bliskim Wschodzie przeszło 30.000 nabywców, nic więc dziwnego, że Francuzi chcą dobrze zaistnieć również z aktualnym modelem w tym segmencie. Ma w tym pomóc nowy partner z siedzibą w Arabii Saudyjskiej, spółka HHA Group. Jeszcze w tym roku uruchomionych zostanie dziewięć nowych salonów i serwisów w Królestwie Arabii Saudyjskiej, a liczba ta zostanie podwojona w roku przyszłym. Zapewni to aktywniejszą obecność Peugeota w tym regionie i pozwoli na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów, którym 208-ka z pewnością może się spodobać.
Najnowsze komentarze