czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

300 Citroënów Grand C4 Picasso jako taksówki w Moskwie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2017-08-07
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
42 1
0
37
UDOSTĘPNIEŃ
123
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid

Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?

UOKiK: Opel Crossland X do serwisu

Moskwa i cała Rosja stoi głównie na benzynie, ale coraz częściej kupno diesla nie jest tam już niczym zaskakującym. Pisaliśmy niedawno o powrocie na rosyjski rynek Berlingo z dieslem, a dziś kolejny przykład na to, że Europa od diesli się odwraca, ale Rosjanie patrzą na nie przychylnym okiem. Zwłaszcza tam, gdzie jest to uzasadnione. Na przykład w biznesie taksówkarski. Na ulice Moskwy trafia właśnie w charakterze taksówek 300 Citroënów Grand C4 Picasso.

Firma Citroën i moskiewska korporacja taksówkowa zawarły umowę na dostawę 300 Citroënów Grand C4 Picasso. Będą jeździć (połowa już jeździ!) w charakterze taksówek po stolicy Rosji. Sto pięćdziesiąt aut już w lipcu trafiło na moskiewskie ulice, reszta pojawi się na nich do końca bieżącego roku. Wybór modelu nie był przypadkowy. Citroën Grand C4 Picasso oferuje wysoki poziom komfortu i bogate wyposażenie, praktyczne i przestronne wnętrze oraz niskie koszty operacyjne.

W momencie wprowadzenia aktualnej wersji do sprzedaży w Rosji pod koniec ubiegłego roku Citroën Grand C4 Picasso oferowany był w dwóch konfiguracjach napędowych. Jedną stanowiła odmiana z benzynowym silnikiem 1.6 THP 150 i z automatyczną sześciobiegową skrzynią. Drugą była 120-konna odmiana z silnikiem BlueHDi i również z automatyczną sześciobiegową skrzynią.

W maju bieżącego roku gama modelu powiększyła się o siedmioosobową wersję Live napędzaną 115-konnym silnikiem BlueHDi współpracującym z przekładnią manualną. Auto cechuje wyjątkowo niskie spalanie (wg danych producenta średnio 4,3 l/100 km), a wysoki maksymalny moment obrotowy (270 Nm przy 1.750 obr./min.) zapewnia przyjemną jazdę. Właśnie taka wersja została zaproponowana moskiewskiej korporacji taksówkarskiej T-Plus.

Firma, jako się rzekło, zamówiła 300 Citroënów Grand C4 Picasso. Samochody są wyposażone w dwustrefową automatyczną klimatyzację, system monitorujący zmęczenie kierowcy, tempomat i ogranicznik prędkości, automatyczne światła i wycieraczki, ESP, elektryczny hamulec postojowy, regulowane przednie podłokietniki, 16-calowe koła, elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, podgrzewane przednie fotele, zestaw audio z RDS, obsługą mp3 i złączami USB i Bluetooth®, dotykowy ekran o przekątnej 7”, rozkładane stoliki w oparciach przednich foteli, światła przeciwmgłowe oraz szarą tapicerkę Milazzo.

„Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu realizacji projektu badaliśmy rynek, uwzględniając opinie i oczekiwania użytkowników oraz doświadczenia wielkich miast europejskich. W Moskwie, jak w każdej metropolii, szczególnie ceni się bezpieczeństwo, czas i komfort. Chcemy, by te cechy stały się znakiem rozpoznawczym taksówek T-Plus. Oferujemy zaawansowane rozwiązania dla naszych klientów spełniając międzynarodowe standardy usług. Tym samym nasza flota musi osiągać ten poziom. Potrzebowaliśmy nowoczesnego, przestronnego, niezawodnego i oszczędnego samochodu z rozwiązaniami high-tech. I znaleźliśmy. Oddajemy naszym klientom do dyspozycji 300 Citroënów Grand C4 Picasso” – mówi Anastazja Makarenko reprezentująca korporację T-Plus.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën Rosja

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: C4 PicassoCitroen
Udostepnij15Tweet9Udostepnij3
Poprzedni

Orlen Ochrona i bankowozy Renault Kangoo

Następny

Rozmowa z Tomaszem Chodkiewiczem, dyrektorem sprzedaży firm Peugeot, Citroën i DS Automobiles

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Rozmowa z Tomaszem Chodkiewiczem, dyrektorem sprzedaży firm Peugeot, Citroën i DS Automobiles

Nowa irańska spółka joint venture Grupy Renault

7-miejscowy Peugeot – przeszłość kontra teraźniejszość

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Norbert - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • Anonimowo - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Jan - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
  • alice - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • alice - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • alice - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • alice - Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • alice - Przy stacjach w Polsce pojawiły się pralkomaty. Ile kosztuje pranie z suszeniem?
  • Piotr - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Klic - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Opel Mokka-e częścią „Rekordu opłynięcia Turcji żaglówką turystyczną”. W jaki sposób?
  • Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim
  • Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • Ogromna fabryka akumulatorów Stellantis powstanie w USA. Inwestycja za blisko 3 mld euro
  • Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • Czerwony, zwrotny, elektryczny: Opel Rocks-e w fabrycznej straży pożarnej Opla


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.