Jeśli widziałeś jednego Renault 5, to z pewnością nie widziałeś ich wszystkich. To prawda, jest między nimi kilka podobieństw. Na przykład składane tylne siedzenia w wersji hatchback, podgrzewana tylna szyba, niezależne zawieszenie i napęd na przednie koła. I oczywiście komfort i solidna niezawodność charakterystyczna dla wszystkich Renault – pisał producent w swojej reklamie w roku 1979.
– Ale na tym rodzinność się kończy. Weźmy na przykład 5TL. Jest wystarczająco wszechstronny, aby zaparkować w najbardziej zatłoczonych ulicach. Jest też automat o pojemności 1300 cm3. Jego unikalny elektroniczny system sterowania został zaprojektowany z myślą o płynności i oszczędności: Podczas gdy jego silnik został dostrojony, aby zapewnić żywe osiągi. Wystarczy porównać go z jakimkolwiek automatem w swojej klasie, aby docenić, dlaczego doprowadził dziennikarzy do szaleństwa.
Najnowsze wiadomości motoryzacyjne z kraju i ze świata
5GTL, podobnie jak automat, ma wytrzymałe osłony zderzaków biegnące po obu stronach, zapewniające wszechstronną ochronę, podczas gdy silnik o pojemności 1300 cm3 zapewnia wyjątkowe zużycie paliwa. Przy prędkości 90 km/h, 5GTL jest najbardziej ekonomicznym modelem 1300 w kraju. Żaden mężczyzna nie może nie być pod wrażeniem jego wyposażenia i stylu.
Zobacz nowe samochody Renault. Promocje
Następny jest szybki TS, którego prędkość maksymalna jest naprawdę niesamowita. Wysoki poziom wyposażenia odpowiada jego osiągom. Od elektrycznego spryskiwacza/wycieraczki, przez podgrzewaną tylną szybę i światła cofania, aż po zapalniczkę (będziesz jednak musiał zaopatrzyć się we własne Havany).
Co prowadzi nas do nowego Gordini. Pod maską znajduje się podwójny gaźnik Weber z dławikiem i silnik o pojemności 1400 cm3 o mocy 93 KM, zapewniający prędkość maksymalną około 177 km/h. Jest z czego wybierać – kończy się reklama Renault 5.
Najnowsze komentarze