Po spektakularnym debiucie marki Leapmotor na rynku europejskim, który wzbudził duże zainteresowanie zarówno wśród dealerów, klientów, jak i mediów międzynarodowych, chiński producent wyraźnie nabiera tempa. Już teraz Leapmotor może pochwalić się siecią 450 punktów sprzedaży w 14 krajach europejskich z ambitnym celem osiągnięcia 600 salonów do końca 2025 roku. W Polsce działa ich na razie 7, ale będzie oczywiście więcej. To jasny sygnał o długoterminowym zaangażowaniu firmy w rozwój oraz zwiększenie dostępności elektromobilności dla europejskich klientów.
Sprzedaż marki Leapmotor w ramach salonów Stellantis szybko się rozwija. Także w Polsce.

„Od momentu rozpoczęcia działalności w Europie pod koniec września 2024 roku, Leapmotor International jest na właściwej drodze. Udało nam się osiągnąć wiele kamieni milowych. Nasze wolumeny zamówień rosną, a w całej Europie sprzedaliśmy już ponad 1500 samochodów. To solidna baza, na której zamierzamy budować dalszy dynamiczny rozwój w kolejnych latach. Spodziewamy się, że dodatkowy impuls zapewni nam wprowadzenie modelu C10 REEV, który trafi do salonów już w najbliższych miesiącach” – mówi Tianshu Xin, CEO Leapmotor International.
Zobacz, gdzie znajdziesz salony Leapmotor w Polsce
Optymizmu nie kryje także Danilo Annese, dyrektor handlowy Leapmotor International na region Europy:
„Nasi dealerzy wierzą w sukces Leapmotor, co pozwala nam z dużą pewnością patrzeć na kolejne miesiące. Wyznaczyliśmy sobie ambitne cele dotyczące rozwoju sieci partnerskiej, bo chcemy rozwijać się wspólnie z naszymi dystrybutorami. Marka Leapmotor to doskonałe uzupełnienie ikonicznego portfolio Stellantis i zamierzamy w pełni to wykorzystać.”

Polska – rosnący rynek dla Leapmotor
Bardzo dobrze rozwija się działalność Leapmotor w Polsce, jednym z najważniejszych rynków motoryzacyjnych Europy. Marka posiada obecnie 7 partnerów handlowych i jest na bardzo dobrej drodze do osiągnięcia założonych celów na rok 2025. Za rozwój sprzedaży w naszym kraju odpowiada Adam Maciński, którego praca jest bardzo dobrze oceniana przez dealerów.
„Leapmotor sprzedaje się lepiej niż zakładaliśmy i dużo klientów nas odwiedza właśnie po to by obejrzeć te konkretne samochody. To daje pokazuje potencjał marki” – mówi nam jeden z dealerów z północy kraju. Nie ukrywa jednak też obaw. „Sprzedaż tak wielu marek w ramach jednego punktu sprzedaży budzi pytania o kanibalizację oferty. Warto pamiętać, że klient chce kupić nowy samochód i dysponuje określonym zasobem gotówki.”
Obecnie w ofercie Leapmotor w Polsce są dwa modele:
- miejski T03 – w cenie od. Pobierz polski cennik Leapmotor T03 (pdf, 2MB)
- SUV C10 – w cenie. Pobierz polski cennik Leapmotor C10 (pdf, 2 MB)
Najnowsze komentarze