Wrzesień przyniósł bardzo dobre wyniki sprzedaży marki Renault w Brazylii. W dziewiątym miesiącu roku francuska marka zdobyła w nim 7-procentowy udział, podczas gdy rok wcześniej w tym samym okresie było to 6,7%.
We wrześniu sprzedano w Brazylii 20.648 samochodów sygnowanych rombem (łącznie dla aut osobowych i lekkich aut użytkowych). Świetnie sprzedaje się Duster (4.842 rejestracji), który znacząco wyprzedził Logana (2.533 egzemplarze – najlepszy wynik tego modelu w bieżącym roku) i kolejne modele.
Największe triumfy święci jednak gama Sandero – we wrześniu Brazylijczycy kupili aż 9.086 aut tego typu, w tym 2.215 to była odmiana Stepway. Od początku roku zarejestrowano w Brazylii już 72.289 sztuk tego zgrabnego hatchbacka. We wrześniu Sandero było ósmym najchętniej kupowanym samochodem w Brazylii.
W gamie lekkich samochodów użytkowych prym wiedzie Master (771 zarejestrowanych egzemplarzy) oraz Kangoo (457 samochodów). Od początku roku zarejestrowano w Brazylii 7.369 Masterów i 4.316 Kangoo.
„Dla Renault w Brazylii 7-procentowy udział w rynku jest bardzo istotnym wydarzeniem. To ważne, że rośniemy szybciej, niż reszta rynku zdobywając coraz szerszą rzeszę zadowolonych klientów” – powiedział Oliver Murguet, prezes Renault do Brasil.
KG
Najnowsze komentarze