Nissan Juke 1.6 Hybrid 143
Wiadomości

Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 N-Sport, czyli crossover z pomysłem i na sportowo. 1000 km za nami

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
dacia samochody Wiadomości
Wiadomości

Niezawodna jak Dacia. ADAC chwali modele Spring, Sandero i Duster

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-15
opel 01 1 Wiadomości
Wiadomości

Opel Frontera Hybrid rockuje Nürburgring – debiut SUV-a na Rock am Ring 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
renault kardian projekt Wiadomości
Wiadomości

Renault rozbudowuje swoje centrum projektowe RDCL 2027. Tu powstał model Kardian

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
peugeot na czele rynku w portugalii luty 2025 peugeot 308 sw Wiadomości
Wiadomości

Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów pokazuje prawdziwy obraz elektromobilności. Jest gorzej, niż nam mówiono

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
Części samochodu
Wiadomości

Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

autor Maciej Mokwiński
2025-05-19
Emmanuel Macron 1 Wiadomości
Wiadomości

Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

ADAC Opel Rally Electric Cup 2024: szansa dla Pröglhöfa na zdobycie tytułu mistrza

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2024-09-23
w Wiadomości, Opel
Czas czytania 4 minut
54
A A
0
ADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza 1 Wiadomości
  • Rallye Coeur de France: 28 i 29 września odbędzie się siódma runda ADAC Opel Electric Rally Cup 2024 „powered by GSe”

  • Do zdobycia: w przedostatnim wyścigu Austriak Luca Pröglhöf może zgarnąć tytuł mistrza

  • Silni przeciwnicy: dwóch gościnnie startujących kierowców z Francji i Belgii

Walka o tytuł mistrza 2024 roku ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSe” może rozstrzygnąć się już podczas Rallye Coeur de France, które zaplanowane jest na weekend 28 i 29 września. Austriak Luca Pröglhöf jedzie na przedostatnią rundę sezonu pierwszego na świecie jednomarkowego rajdowego pucharu samochodów elektrycznych z przewagą 41 punktów nad Francuzem Anthonym Rottem. Jeśli lider mistrzostw nie straci więcej niż sześć punktów do swojego przeciwnika z Alzacji w wyścigu po asfaltowej nawierzchni wokół Vendôme, to już w niedzielę wieczorem będą mogły u niego strzelać korki od szampana. Hiszpan Alex Español ma już tylko teoretyczne szanse na zdobycie tytułu mistrza, gdyż jego strata do lidera wynosi 67 punktów.

„Przygotowałem się do Rallye Coeur de France najlepiej jak mogłem, ponieważ oczywiście chciałbym zdobyć tytuł jak najszybciej” – powiedział Luca Pröglhöf, który jak zawsze będzie miał u swego boku zaufaną pilotkę Christinę Ettel. – „Postaram się znów pojechać po swojemu, nie patrzeć na czasy i w pełni skoncentrować się na naszych wynikach. Nie chcemy wywierać na sobie żadnej presji, ponieważ wyścig może skończyć się szybciej niż byśmy sobie tego życzyli. Naszym głównym celem jest dojechanie do mety i zdobycie punktów. Im wcześniej nam się uda zdobyć tytuł, tym lepiej, bo nie będziemy pod presją w ostatnim wyścigu sezonu. Rajd Coeur de France to coś nowego dla nas wszystkich. Jesteśmy dobrej myśli i nie możemy się doczekać!”.

ADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza Luca Proglhof Wiadomości

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
f1 grand prix emilii romanii 2025 podsumowanie wyscigu 1 Wiadomości

F1: Grand Prix Emilii-Romanii 2025 – podsumowanie wyścigu

2025-05-19

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19

Leapmotor dostarczył już 1000 samochodów elektrycznych we Francji

2025-05-19

Tymczasem,  Christian Lemke i jego pilot Jan-Eric Bemmann, którzy w tym roku już dwukrotnie zdobyli 30 punktów za zwycięstwo w rajdzie, są w pełni skupieni na swoim indywidualnym zwycięstwie. W rajdzie zobaczymy też dwóch świetnych kierowców, którzy wystąpią gościnnie: 20-letni Francuz Arthur Roché startujący zwykle w Stellantis Rallye Cup France i zajmujący czwarte miejsce w klasyfikacji tymczasowej. Tom Rensonnet może pochwalić się znacznie większym międzynarodowym doświadczeniem. 26-letni Belg zajmuje obecnie 5. miejsce w Mistrzostwach Świata Juniorów FIA. Rensonnet i jego francuska pilotka Manon Deliot zasiądą za kierownicą Corsy Rally Electric należącej do Opel Belgium i Royal Belgian Automobile Club RACB, którą zazwyczaj jeździ Lyssia Baudet.

Rallye Coeur de France odbywa się wokół małego miasteczka Vendôme, 180 kilometrów na południowy zachód od Paryża. Łącznie osiem odcinków specjalnych o długości ponad 100 kilometrów czeka na uczestników podczas dwóch dni rajdu. Zawody rozpoczną się w sobotę (28 września) o godz. 11:32 czterema jazdami testowymi, po czym rajdowe samochody elektryczne o mocy 100 kW (136 KM) powrócą do parc fermé około godziny 17:30. Drugi dzień rozpocznie się o godz. 10:37 czterema kolejnymi odcinkami specjalnymi. Samochody powinny dotrzeć na metę w Vendôme ookoło godz. 18:46. Fani sportów motorowych mogą śledzić elektryzujące wydarzenie w środkowej Francji za pośrednictwem transmisji na żywo na stronie www.opel-motorsport.com.

ADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza 2 Wiadomości

Tabela ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSe” po 6 z 8 rund:

1. Pröglhöf – 189 punktów
2. Rott – 148 punktów
3. Español – 122 punkty
4. Lemke – 105 punktów
5. Chalvin – 80 punktów
6. Wittenbeck – 73 punkty
7. Hangodi – 66 punktów
8. Baudet – 65 punktów
9. Pottier – 50 punktów
10. Melse – 37 punktów
11. Kamermans – 33 punkty
12. Bayer – 20 punktów

 

 

źródło; Stellantis Polska

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

ADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza 1 WiadomościADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza 2 WiadomościADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza 3 WiadomościADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza 4 WiadomościADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza Anthony Rott WiadomościADAC Opel Rally Electric Cup 2024 szansa dla Proglhofa na zdobycie tytulu mistrza Luca Proglhof Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: elektryczny OpelCorsa-eADAC Opel Electric Rally CupSportOpelrajdsamochody elektryczne
Udostepnij20Tweet13Udostepnij4
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    2192 udostępnienia
    Udostepnij 877 Tweet 548
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1493 udostępnienia
    Udostepnij 597 Tweet 373
  • Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3298 udostępnienia
    Udostepnij 1319 Tweet 825
  • Nowy Peugeot 2008 III generacji już w przygotowaniu. Kiedy go zobaczymy w salonach?

    494 udostępnienia
    Udostepnij 198 Tweet 124

Testy samochodów

01. Renault Espace Initiale Paris TCe 200 EDC Wiadomości
Renault

Test: Renault Espace Initiale Paris TCe 200 KM EDC. Przestrzeń z automatem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2017-01-31
12. Druga generacja Citroëna C4 Cactusa w teście Francuskie.pl Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 Cactus 1.2 110 KM PureTech – druga generacja. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2018-07-08
09. Dacia Dokker test Francuskie.pl Wiadomości
Testy

Test: Dacia Dokker 1.5 dCi 90 KM – wszechstronność w dobrej cenie. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-09-21
renault espace iconic 2023 test 200km 18 Wiadomości
Testy

Test: Renault Espace VI Full Hybrid 200 KM. Ile pali ten 7-osobowy praktyczny SUV dla rodziny?

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-11-09
DS 9 – pierwsza jazda 34 Wiadomości
Testy

Test: DS 9 – pierwsza jazda

autor Krzysztof Gregorczyk
2021-06-15

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

Zobacz też

Nowe Renault Kangoo Electric w 2021 roku. Jaki zasięg?

Nowy Renault Trafic w roku 2021. Będzie miał napęd hybrydowy

Citroën Racing Trophy Polska zawita pod Śnieżkę

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz