Grupa PSA stosuje od kilku lat skrzynie automatyczne japońskiej firmy Aisin. Współpraca dobrze się rozwija i właśnie ogłoszono partnerstwo w zakresie naprawy automatycznych skrzyń biegów przez serwisy PSA. Zamiast decydować się na wymianę, klienci naprawiają automatyczną skrzynię biegów, oszczędzając energię i materiały.
Na rynku, na którym udział pojazdów wyposażonych w automatyczne skrzynie biegów stale rośnie, Aisin Europe Aftermarket i Stellantis ogłosiły strategiczne partnerstwo, które koncentruje się na naprawie automatycznych skrzyń biegów w celu zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie napraw w zrównoważony sposób. Proces ten pozwala klientom na naprawę i konserwację istniejących skrzyń biegów, oszczędzając do 80% energii i materiałów w porównaniu z konwencjonalną wymianą.
Aby ułatwić dostęp do tej usługi, obaj partnerzy stworzyli platformę, która umożliwia warsztatom bezpośredni kontakt z Aisin w celu ustalenia diagnozy i wdrożenia procedury serwisowej. Proces ma na celu zoptymalizowanie czasu naprawy i umożliwienie utrzymania wysokich rygorów jakościowych.
Usługa ta dotyczy obecnie czterech modeli 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów AT6 i AM6, w które wyposażone są pojazdy Stellantis takie jak Peugeot 208, 508 II, 308 II, 408 II, 2008, 3008 II, 5008 II, a także Citroën C3 III, C4 II, C4 Picasso II, DS4 i DS3. Ta usługa, początkowo uruchomiona we wrześniu ubiegłego roku na rynku francuskim i belgijskim, teraz pojawia się w Portugalii i sukcesywnie będzie rozszerzana na inne rynki, a także na cały katalog automatycznych skrzyń biegów Grupy Aisin.
„To partnerstwo jest bezpośrednią odpowiedzią na trendy rynkowe” – powiedział Bérenger Léonard, starszy manager ds. sprzedaży i marketingu w Aisin Aftermarket Europe. – „Chcemy oferować usługę zgodną z podejściem zrównoważonego rozwoju, promującym ponowne użycie i gospodarkę o obiegu zamkniętym. Klienci szukają konkurencyjnych ofert z szybkim serwisem i wysokiej jakości naprawą”.
„Wyposażyliśmy już szeroką gamę pojazdów w Europie i mamy duże perspektywy rozwoju ze względu na rosnące wykorzystanie automatycznych skrzyń biegów” – powiedział Julien Lancelle, dyrektor ds. Sprzedaży i łańcucha dostaw OEM (AISIN Europe). – „To doskonała okazja do zaprezentowania naszego technicznego know-how i jakości naszych produktów”.
„Chcemy ulepszyć naszą ofertę usług naprawczych o usługę „pod klucz”, która pozwoli nam zachować jakość naszych produktów” – powiedział Laurence Noel, starszy wiceprezes działu gospodarki o obiegu zamkniętym w firmie Stellantis. – „Zadowolenie klienta jest niezbędne i stale pracujemy nad jego udoskonaleniem, biorąc pod uwagę rozwiązania, które są ekonomicznie opłacalne dla klientów i dla środowiska”.
w oparciu o informację prasową Stellantis
Krzysztof Gregorczyk
Najnowsze komentarze