sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Aisin Europe i Stellantis nawiązują partnerstwo w zakresie naprawy automatycznych skrzyń biegów

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-12-21
w Citroen, DS, Peugeot, Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
126 8
6
115
UDOSTĘPNIEŃ
382
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

Grupa PSA stosuje od kilku lat skrzynie automatyczne japońskiej firmy Aisin. Współpraca dobrze się rozwija i właśnie ogłoszono partnerstwo w zakresie naprawy automatycznych skrzyń biegów przez serwisy PSA. Zamiast decydować się na wymianę, klienci naprawiają automatyczną skrzynię biegów, oszczędzając energię i materiały.

Na rynku, na którym udział pojazdów wyposażonych w automatyczne skrzynie biegów stale rośnie, Aisin Europe Aftermarket i Stellantis ogłosiły strategiczne partnerstwo, które koncentruje się na naprawie automatycznych skrzyń biegów w celu zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie napraw w zrównoważony sposób. Proces ten pozwala klientom na naprawę i konserwację istniejących skrzyń biegów, oszczędzając do 80% energii i materiałów w porównaniu z konwencjonalną wymianą.

Aby ułatwić dostęp do tej usługi, obaj partnerzy stworzyli platformę, która umożliwia warsztatom bezpośredni kontakt z Aisin w celu ustalenia diagnozy i wdrożenia procedury serwisowej. Proces ma na celu zoptymalizowanie czasu naprawy i umożliwienie utrzymania wysokich rygorów jakościowych.

Usługa ta dotyczy obecnie czterech modeli 6-biegowych automatycznych skrzyń biegów AT6 i AM6, w które wyposażone są pojazdy Stellantis takie jak Peugeot 208, 508 II, 308 II, 408 II, 2008, 3008 II, 5008 II, a także Citroën C3 III, C4 II, C4 Picasso II, DS4 i DS3. Ta usługa, początkowo uruchomiona we wrześniu ubiegłego roku na rynku francuskim i belgijskim, teraz pojawia się w Portugalii i sukcesywnie będzie rozszerzana na inne rynki, a także na cały katalog automatycznych skrzyń biegów Grupy Aisin.

„To partnerstwo jest bezpośrednią odpowiedzią na trendy rynkowe” – powiedział Bérenger Léonard, starszy manager ds. sprzedaży i marketingu w Aisin Aftermarket Europe. – „Chcemy oferować usługę zgodną z podejściem zrównoważonego rozwoju, promującym ponowne użycie i gospodarkę o obiegu zamkniętym. Klienci szukają konkurencyjnych ofert z szybkim serwisem i wysokiej jakości naprawą”.

„Wyposażyliśmy już szeroką gamę pojazdów w Europie i mamy duże perspektywy rozwoju ze względu na rosnące wykorzystanie automatycznych skrzyń biegów” – powiedział Julien Lancelle, dyrektor ds. Sprzedaży i łańcucha dostaw OEM (AISIN Europe). – „To doskonała okazja do zaprezentowania naszego technicznego know-how i jakości naszych produktów”.

„Chcemy ulepszyć naszą ofertę usług naprawczych o usługę „pod klucz”, która pozwoli nam zachować jakość naszych produktów” – powiedział Laurence Noel, starszy wiceprezes działu gospodarki o obiegu zamkniętym w firmie Stellantis. – „Zadowolenie klienta jest niezbędne i stale pracujemy nad jego udoskonaleniem, biorąc pod uwagę rozwiązania, które są ekonomicznie opłacalne dla klientów i dla środowiska”.

 

 

w oparciu o informację prasową Stellantis
Krzysztof Gregorczyk

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: 20830083085008C3C4C4 PicassoCitroenDS AutomobilesDS3DS4PeugeotStellantis
Udostepnij46Tweet29Udostepnij8
Poprzedni

PKO Leasing wraz z Masterlease dołączają do programu „Mój elektryk”

Następny

Nowe Renault Logan z instalacją CNG zadebiutuje na rynku w 2022 roku

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Renault Logan CNG

Nowe Renault Logan z instalacją CNG zadebiutuje na rynku w 2022 roku

Pracownicy Stellantis w Polsce w 2022 r. ze zmniejszonym wymiarem czasu pracy

Ile naprawdę pali nowe hybrydowe Renault Arkana 1.6 E-Tech Intense? Test użytkownika w warunkach zimowych

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Roman - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Roman - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Porto - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Krzysztof Gregorczyk - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Klic - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Łopel - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • R70 - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Arek - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.