Kampania promująca nowego Peugeot 308 trwa w najlepsze. Na rynku niemieckim przybrała formę artystyczna. Francuska marka zafundowała kompaktowi ogromny mural na ścianie budynku w dzielnicy Schöneberg w Berlinie. Dekoracja przyciąga wzrok.
Efektowny mural ma 19,5 metra wysokości i przedstawia nowoczesny design nowego Peugeot 308 w kolorze Zielony Olivine, który jest oferowany w standardzie. Reklama zdaniem marki łączy technologię (charakterystyczną dla 308) z bardzo starą tradycją malowania ścian. Mural został odsłonięty 1 lutego 2022 roku i będzie można go oglądać w Berlinie do końca lutego. Do realizacji projektu użyto wolnej od zanieczyszczeń, fotokatalitycznej farby. Zawarte w farbie pigmenty dwutlenku tytanu są aktywowane przez promieniowanie słoneczne i filtrują cząsteczki brudu z otaczającego powietrza.
Zobacz test: Nowy Peugeot 308 1.6 Hybrid 225 rusza na podbój rynku! 1500 km za nami
„Wprowadzając na rynek nowego Peugeot 308, nie tylko przenosimy nowe oblicze marki na ulice, ale także na ściany budynków. Nowego Peugeot 308 o ponadprzeciętnych wymiarach, nie można przeoczyć. Chcemy go wykorzystać, aby dotrzeć do wielu osób w Berlinie, także w ich codziennym życiu” – powiedział Haico van der Luyt, Dyrektor Zarządzający Peugeot Niemcy.
Kampania reklamowa nowego 308 ruszyła także w Polsce. W styczniu odbyły się dni otwarte związane z premierą samochodu, podczas których można było odbyć nowym lwem jazdę próbną. Marka zapowiedziała też wyświetlenie swojego logo na jednym z najwyższych budynków w Warszawie – Warsaw Spire.
https://www.youtube.com/watch?v=RhtmWn7ZDlA
Najnowsze komentarze