Carlos Tavares przedstawił nową strukturę i pozycjonowanie marek koncernu Stellantis. Okazuje się, że wśród wskazanych marek premium pojawiła się Alfa Romeo, DS Automobilem i Lancia. Czy to oznacza, że włoska marka zostanie wzmocniona i pojawią się nowe modele?
Tavares oświadczył, że wszystkie marki Stellantis będą miały swoją szansę. Może to oznaczać, że przynajmniej na razie nie zamierza zamykać żadnej z nich. Jedną z marek, co do której były znaki zapytania, znajdowała się właśnie Lancia, która aktualnie dysponuje tylko jednym modelem – Ypsilon.
Stellantis dysponuje 14 markami. Ich pozycjonowanie zostało wstępnie określone, ale nie wyklucza się zmian:
- Citroën, Fiat i Abarth – marki głównego nurtu,
- Peugeot i Opel – marki pozycjonowane wyżej niż klasa popularna,
- Alfa Romeo, DS Automobiles i Lancia – marki premium,
- Chrysler, Dodge i RAM – marki amerykańskie,
- Maserati – marka luksusowa,
Słowa Tavaresa wzbudziły sporo pytań, które muszą jeszcze poczekać na odpowiedź. Jedną z dróg, którą może obrać Lancia, jest adaptacja modeli DS Automobiles, podobnie jak stało się to w przypadku Opla i Peugeot. Czy rynek jest na to gotowy? Szef Stellantis chce się najwyraźniej przekonać o tym „w boju”.
źródło: Turbo.fr
Najnowsze komentarze