W czasach, gdy radość z jazdy zdaje się zanikać, Alfa Romeo Giulia i Stelvio wyróżniają się dynamicznym charakterem i przyjemnością z jazdy, jaką oferują. Oparte na platformie Giorgio, redefiniują sportowy charakter, nie tylko poprzez wysokie osiągi, ale dzięki zintegrowanemu podejściu, które łączy technologię, jakość i styl.
Jednocześnie wysoka jakość i charakter premium Alfy Romeo wykracza poza wąskie granice produktów i wiąże się ze wszystkimi oferowanymi usługami, ale także z wrażeniami użytkownika przed i po zakupie Alfy Romeo.
Opierając się na tym podejściu, Alfa Romeo, w 2021 roku przedstawiła w Grecji kompleksową strategię dla modeli Giulia i Stelvio opartą na odnowionej gamie tych dwóch modeli i wzmocnioną absolutnym skupieniem się na potrzebach klientów. W rezultacie rok 2021 był zdecydowanie najlepszym rokiem dla tych dwóch modeli w Grecji pod względem komercyjnym, a rankingi wykazują wzrost o ponad 50% w stosunku do najlepszych dotychczasowych wyników, podczas gdy w porównaniu z rokiem 2020 liczba zamówień dla obu modeli jest ponad dziesięciokrotnie większa! Na podstawie tych danych oba modele plasują Grecję w pierwszej piątce krajów o wyższym udziale marki w poszczególnych kategoriach, potwierdzając w najlepszy sposób ponadczasową miłość greckich klientów do Alfy Romeo i radości z jazdy. Ważną rolę w sukcesie komercyjnym odegrało również sprawne działanie fabryk marki, które utrzymywały krótkie terminy dostaw.
Konkretnie, po całkowicie spersonalizowanym procesie produkcji, ale także po zakupie nowego samochodu, podobnie jak w przypadku wysokiej jakości odzieży, klient Giulii lub Stelvio od początku kształtuje swój samochód zgodnie ze swoimi osobistymi preferencjami. Takie podejście „Tailor to fit”, oprócz najwyższego poziomu obsługi i satysfakcji, przyczynia się również do normalizacji procesu produkcyjnego, gdzie pomimo trudnych warunków panujących z powodu braku półprzewodników, Alfa Romeo zapewniła sprawne działanie, tak aby od złożenia zamówienia do dostawy do klienta mijało średnio tylko 100 dni.
Strategia „Tailor to fit 100” gwarantuje, że zainteresowany klient otrzyma samochód idealnie dopasowany do jego życzeń, z krótkim czasem oczekiwania, ale także w przypadku sprzedaży detalicznej gwarancję ceny i związane z nią korzyści, jak np. 4-letnia fabryczna gwarancja do przebiegu 160.000 km.
Wreszcie, „Tailor to fit 100” kontynuuje nieustanną koncentrację marki na świadczeniu spersonalizowanych usług, do której dołączyła w tym roku, oraz innowacyjny program finansowania „Drive Now”, który oferuje kupującemu dużą elastyczność w finansowaniu zamawianego samochodu, co daje mu możliwość nabycia Alfy Romeo Giulia i Stelvio z bardzo niską wpłatą początkową i odpowiednio niską miesięczną ratą, ale także wymiany ich na koniec programu na nową Alfę Romeo.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Alfa Romeo
Najnowsze komentarze