Hiszpański aktor Pedro González Alonso wystąpił w kampanii wprowadzającej na rynek nową Alfę Romeo Junior, kompaktowy samochód sportowy, który przywraca włoską globalną markę do segmentu o strategicznym znaczeniu. Wybór międzynarodowej gwiazdy był wynikiem jasno podzielanych wartości – pasji, śmiałości, charyzmy i niezaprzeczalnej elegancji – poprzez które Alfa Romeo prezentuje wyjątkowe wrażenia z jazdy oferowane przez nowego Juniora, w imię pełnej równowagi między sercem, mózgiem i duszą.
Globalna ikona dzięki magnetycznej roli Berlíno w serialu telewizyjnym Money Heist, jego występ pomógł przekształcić postać w fenomen kulturowy, czyniąc Alonso rozpoznawalną na całym świecie postacią i symbolem współczesnego serialu dramatycznego, a Netflix wyprodukował nawet spin-off dla jego postaci. Postać o wielkim uroku, która uosabia wyrafinowanie, charyzmę i tajemniczą energię, cechy, które czynią go nie tylko uznanym talentem, ale także symbolem stylu i zuchwałości.
Jego pasja przejawia się nie tylko w aktorstwie, ale także w innych działaniach artystycznych, takich jak malarstwo i pisanie, odzwierciedlając tę samą intensywność, co Alfa Romeo w tworzeniu samochodów, które łączą sportowy charakter, ponadczasowy design i najnowocześniejszą technologię. Jednym z nich jest oczywiście nowy Junior, który zmienia zasady sportowego charakteru w swojej kategorii.
Zobacz: nowe samochody Alfa Romeo
Z drugiej strony, Alfa Romeo Junior to fajny i wyjątkowy przedmiot, który wyraża zupełnie nowy sportowy charakter, który wykracza poza zwykłe osiągi i dąży do ideału sportowego charakteru, aby zdobyć nowe pokolenie fanów Alfisti. Junior ma zdolność do tworzenia natychmiastowej emocjonalnej więzi z kierowcą w oparciu o symbiotyczną relację człowiek-maszyna; dla Alfy Romeo samochód jest i pozostaje ekscytującym produktem, którego należy doświadczać z pasją i zaangażowaniem.
W związku z tym nowa kampania reklamowa nowego Juniora musiała wyrażać inny sposób „odczuwania” samochodu i pełnego doświadczania jego sportowego charakteru. Dlatego nowa reklama przemawia bezpośrednio do serc ludzi, którzy kierują się swoimi emocjami, aby nauczyć się kochać na nowo, podążając za największymi pasjami, jakie każdy ma w sobie. Taka była geneza reklamy „Naucz się kochać na nowo”, w której charyzmatyczna postać – grana przez Pedro Alonso – rzuca logikę na wiatr i zostaje pokonana przez trzewne, tajemnicze emocje zakochania. Nie chodzi o sprzedaż samochodu; chodzi o to, by dać się zdobyć Alfie Romeo. W końcu są w życiu uczucia, które są po prostu nieuchwytne i których nie da się wyjaśnić samą logiką. Czasami wystarczy „myśleć” sercem. I właśnie o to Alfa Romeo prosi swoich fanów i wszystkich innych: nauczyć się kochać na nowo! Któż lepiej niż Pedro Alonso – z jego odważną postawą i niezaprzeczalnym urokiem – może przekazać tak mocne i intymne przesłanie, aby zmienić nasze umysły?
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów
Urodzony w Vigo w Hiszpanii w 1971 roku, Pedro González Alonso szkolił się w Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) w Madrycie. Zanim zyskał międzynarodową sławę, zagrał w wielu hiszpańskich filmach i serialach telewizyjnych, takich jak Padre Casares (2008-2015) i Gran Hotel (2011), po mistrzowsku wcielając się w złożone i charyzmatyczne postacie. Hiszpański aktor, będący fanem włoskiej kultury, a w szczególności jej muzyki, kina i sztuki, stwierdził niedawno, że chciałby zagrać razem z legendarnym Marcello Mastroiannim, a jego marzeniem jest pewnego dnia współpraca z reżyserami Paolo Sorrentino i Nannim Morettim.
Wciągający i intensywny film krótkometrażowy z językiem inspirowanym serialem internetowym został stworzony przez agencję kreatywną Migrante w reżyserii Sébastiena Grousseta dla domu produkcyjnego Akita Film.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze