Alfa Romeo zwiększa sprzedaż na rynku francuskim i to jak! W marcu liczba rejestracji wzrosła aż o 98% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Do wyniku przyczyniły się dostawy Juniora.
Alfa Romeo odnotowała imponujący wzrost na rynku francuskim. W marcu sprzedaż samochodów włoskiego producenta poszła w górę aż o 98%. W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku 2025 sprzedaż marki wzrosła o 74%, podczas gdy na rynku francuskim odnotowano spadek o 7,8%.
Zarówno w marcu, jak i od początku roku, Junior jest liderem w segmencie B-SUV Premium. W I kwartale zarejestrowano na rynku francuskim 1423 egzemplarze tego modelu. 25% z nich to wersje elektryczne.
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 z zakładu Stellantis w Tychach wyruszyła do klientów
Wśród marek premium we wszystkich segmentach Junior zajmuje siódme miejsce wśród klientów indywidualnych. Dzięki osiągnięciom nowego modelu Alfa Romeo awansowała na ósme miejsce w klasie premium w marcu i od początku roku (+2 pozycje).
Alfa Romeo Junior przyciąga nowych klientów
„Kilka dni przed pierwszą rocznicą prezentacji Alfy Romeo Junior, trend jest szczególnie pozytywny. Junior przyciąga, przywraca starych klientów i pozwala nam zdobywać nowych, szczególnie dzięki w 100% elektrycznym wersjom o mocy 156 i 280 koni mechanicznych. Elektryfikacja gamy działa szczególnie dobrze na naszych klientów. Jedna trzecia zamówień na Juniora to w 100% elektryczne, a 95% zamówień Tonale to warianty PHEV lub hybrydowe. Wprowadzenie napędu na cztery koła Q4 w Alfie Romeo Junior i nowego wykończenia Intensa we wszystkich modelach dodatkowo wzmocni pozostałą część pierwszej połowy roku, podobnie jak wersje benzynowe Giulii i Stelvio o mocy 280 i 520 koni mechanicznych!” – powiedział Alain Descat, dyrektor Alfa Romeo France.
Alfa Romeo na polskim rynku: Junior, Tonale, Giulia
Najnowsze komentarze