Alfa Romeo osiągnęła niesamowity wynik w pierwszym kwartale 2023 roku, potwierdzając swoją pozycję Marki Premium, która z roku na rok rośnie najszybciej: liczba rejestracji w pierwszym kwartale roku potroiła się we Włoszech w porównaniu z tym samym okresem w 2022 roku.
Bohaterem sprzedaży jest z pewnością Tonale, pierwszy C-SUV w historii Alfy Romeo, który zajął pierwsze miejsce wśród modeli marek premium w tym segmencie z ponad 5% udziałem w marcu, pozycjonując się jednocześnie w pierwszej dziesiątce tego jakże konkurencyjnego segmentu w ogóle!
Doskonałe wyniki osiągnęły również Stelvio i Giulia, z mocnym przyspieszeniem sprzedaży w marcu: +35% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Nowe Giulia i Stelvio MY 23, ewolucje dwóch odnoszących sukcesy arcydzieł, zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem przez entuzjastów, w tym klientów prywatnych, którzy zarejestrowali dwa razy więcej aut niż w lutym.
Umocniona tymi rekordami sprzedażowymi, Alfa Romeo zaprasza wszystkich entuzjastów do swoich salonów na nową edycję Tribe Weekend. W poświąteczną sobotę 15. i niedzielę 16. kwietnia, u dealerów marki we Włoszech będzie można podziwiać z bliska i przetestować wszystkie nowe zalety modeli marki, która od 1910 roku reprezentuje esencję włoskiego sportu.
Raffaele Russo, dyrektor zarządzający Alfa Romeo we Włoszech, powiedział: „Jestem bardzo dumny z tego niezwykłego pierwszego kwartału, który utrwala doskonały początek roku dla Alfy Romeo i w konsekwencji potwierdza, że obrana droga jest właściwa. Wierzę, że ten rekord jest wynikiem wspaniałej pracy zespołowej na każdym poziomie, ale także głębokiej więzi z fanami Alfa Romeo, którzy z wielkim entuzjazmem witają wszystkie nasze nowe produkty, w tym Tonale Hybrid Plug-In Q4, które na nowo definiuje paradygmat skutecznej rywalizacji sportowej”.
Skonfiguruj samochód Alfa Romeo dla siebie
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Alfa Romeo / Stellantis
Najnowsze komentarze