środa, 6 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-25
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
622 26
4
556
UDOSTĘPNIEŃ
1.9k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Alfa Romeo Tonale, pierwszy zelektryfikowany SUV marki i model, który reprezentuje metamorfozę marki, zdobyła 15. edycję nagrody motoryzacyjnej „Najpiękniejszy samochód w Sieci”, przyznawanej przez Infomotori.com. Jest to pierwsze wyróżnienie dla Alfy Romeo Tonale, która jest następczynią Alfy Romeo Spider (2007), Giulii (2016) i Stelvio (2017).

„Najpiękniejszy samochód w Sieci” był pionierem w przyznawaniu nagród wyłącznie w Internecie od 2007 roku, a w tegorocznej edycji preferencje ponad 50.000 czytelników pozwoliły Alfa Romeo Tonale zostawić w tyle silną konkurencję. Najpiękniejsze samochody roku wybrane przez redakcję Infomotori.com rywalizowały w 4 grupach po 4 samochody.

Gama wydajnych napędów hybrydowych zdolnych do zwiększenia osiągów bez poświęcania środowiska, dynamika jazdy i zwinność Alfy Romeo dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technicznym, oprogramowanie i łączność, które poprawiają wrażenia z jazdy i chronią wartość rezydualną, ale przede wszystkim bezbłędny styl Alfa Romeo, który projektuje przyszłość czerpiąc inspirację z cennego dziedzictwa marki – to wszystko pozwoliło modelowi Tonale zdobyć tytuł „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w roku 2022. Nagroda przyznawana przez Infomotori.com, która od 2007 roku corocznie koronuje królową piękności na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. W tegorocznym głosowaniu wzięło udział ponad 50.000 czytelników.

Najpiękniejszy samochód w sieci 2022 w szczegółach

Alfa Romeo Tonale oferuje atrakcyjny projekt, w którym typowe dla marki kanony stylistyczne są udoskonalone, zinterpretowane pod kątem dzisiejszych oczekiwań, aby stać się stałymi punktami rozwoju gamy Alfa Romeo. To m.in. 5-otworowe felgi, zestaw wskaźników w „teleskopowej” desce rozdzielczej, trójramienna sportowa kierownica i sinusoidalne reflektory. Jego kompaktowe wymiary – długość 4,53 m, szerokość 1,84 m i wysokość 1,6 m – zamykają w ten sposób wyjątkowość włoskiego designu oraz oryginalnego i nowoczesnego stylu typowego dla Alfy Romeo w wygodnych wymiarach i stylistyce chwalebnej historii przygotowanej na nadchodzącą przyszłość.

Tonale charakteryzuje się elementami stylistycznymi, które weszły do ​​historii światowej motoryzacji, Nawiązują do kształtów Giulii GT i kultowych samochodów takie jak 8C Competizione. Z przodu wyróżniają się niepowtarzalne „Trilobo” i charakterystyczna „Tarcza” Alfy Romeo.

Piękno jako funkcja przyjemności z jazdy

Estetyka, materiały i ergonomia wnętrza zostały zaprojektowane z myślą o kierowcy i są inspirowane wyścigową historią Alfy Romeo, a wszystkie elementy sterujące znajdują się w zasięgu ręki, zapewniając bezpieczną i wygodną jazdę. Lekko pofalowana deska rozdzielcza i przyrządy skierowane w stronę kierowcy ułatwiają mu wszelkie działania. Wszystkie elementy sterujące są pod ręką, zarówno fizyczne, jak i cyfrowe dostępne z centralnego wyświetlacza. Ta sama troska jest zarezerwowana dla pasażerów, którzy mają idealną przestrzeń do wygodnego podróżowania. W ten sposób narodziło się środowisko zaprojektowane dla i wokół mieszkańców, charakteryzujące się drobiazgową dbałością o szczegóły, która łączy w sobie ciągłe poszukiwanie najwyższej jakości. Wnętrze Tonale wzbudza prawdziwe emocje, nie zapominając o wyposażeniu technologicznym najnowszej generacji, który zapewnia połączone i komfortowe wrażenia, przy jednoczesnym zachowaniu przyjemności sportowej jazdy.

Technologiczny i uwodzicielski wygląd

Piękno Tonale nie jest celem samym w sobie: przykładem są przednie światła „3 + 3” z nowymi reflektorami Full-LED Adaptive Matrix, które oferują technologię zapewniającą najlepsze warunki oświetleniowe, a jednocześnie przykuwają wzrok nawiązując do SZ Zagato czy konceptu Proteo poprzez skomponowanie unikalnej i natychmiast rozpoznawalnej linii przedniej. Tylne światła mają te same elementy stylistyczne, co przednie reflektory i tworzą sinusoidę, która całkowicie obejmuje tył samochodu, czyniąc go naprawdę wyjątkowym i charakterystycznym znakiem świetlnym.

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Stellantis

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeonagrodaStellantisTonale
Udostepnij222Tweet139Udostepnij39
Poprzedni

Ogromna fabryka akumulatorów Stellantis powstanie w USA. Inwestycja za blisko 3 mld euro

Następny

Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim

Opel Mokka-e częścią „Rekordu opłynięcia Turcji żaglówką turystyczną”. W jaki sposób?

Citroën e-Berlingo - redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Krzysztof - Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka
  • Michał Z. - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Dawid - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • seb - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Piotr001 - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • adalb - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • eliza - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • adalb - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Anonimowo - Otwarcie zamówień na całą gamę nowego Nissana ARIYA w Polsce – pełny cennik ujawniony
  • Trjku - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.