środa, 6 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Alfa Romeo wprowadza Giulię i Stelvio w wersji Estrema na rynek brytyjski. W jakich cenach?

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-28
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
123 10
0
114
UDOSTĘPNIEŃ
379
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

W Wielkiej Brytanii mieszka wielu naszych rodaków, mogą więc oni (choć nie tylko oni) być zainteresowani faktem, iż na tamtejszy rynek trafiają właśnie modele Alfa Romeo Giulia Estrema oraz Alfa Romeo Stelvio Estrema. To pierwsza globalna seria specjalna w przypadku tego producenta wchodzącego w skład koncernu Stellantis.

Alfa Romeo wprowadza do Wielkiej Brytanii nową Giulię i Stelvio w wersji Estrema, pierwszą globalną serię specjalną. Oferuje ona najwyższej klasy specyfikację z doskonałym połączeniem wyrafinowania technicznego, przyjemności z jazdy i sportowego luksusu.

Ukierunkowana na purystów jazdy, seria Estrema bazuje na Veloce i jest standardowo wyposażona w adaptacyjne zawieszenie Alfa Synaptic Dynamic Control (SDC) oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dostosowując się do warunków, aby zapewnić komfort bez uszczerbku dla prowadzenia i przyjemności z jazdy. Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu zapewnia stabilność i wysoką kontrolę we wszystkich warunkach przyczepności, rozkładając moment obrotowy i przyczepność nawet podczas wychodzenia z zakrętów, przy dużych prędkościach i podczas przyspieszania.

Zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, włókno węglowe i ciemne elementy pomalowane definiują sportowy wygląd Estremy. Na zewnątrz zastosowano karbonowe obudowy lusterek i przedni grill w kształcie litery „V”, ciemne logo Estrema i pięciootworowe, lakierowane na ciemno 19-calowe felgi aluminiowe w Giulii i 21-calowe w Stelvio. Wersja jest dostępna w czterech kolorach nadwozia: czerwonym Alfa, białym Alfa, czarnym Vulcano i niebieskim Misano.

Sportowe elementy można znaleźć także we wnętrzu, w którym akcenty z włókna węglowego podkreślają wykończenie kabinę, świetnie współgrając z Alcantarą® i skórzanymi fotelami z czerwonymi przeszyciami. Czerwone szwy rozciągają się także na deskę rozdzielczą, kierownicę i gałkę zmiany biegów, jeszcze bardziej podkreślając ekskluzywny i sportowy wygląd. Standardową specyfikację uzupełnia 14-głośnikowy system audio Harman Kardon.

Giulia i Stelvio Estrema są wyposażone w 2-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 280 KM, podczas gdy w Stelvio dostępny jest również 2.2-litrowy turbodiesel o mocy 210 KM, współpracujący z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.

A ile kosztują wersje Estrema? Ceny prezentują się następująco:
Alfa Romeo Giulia Estrema 2.0 Turbo 280 KM – od 50.579 funtów
Alfa Romeo Stelvio Estrema 2.2 Turbo Diesel 210 KM – od 57.999 funtów
Alfa Romeo Stelvio Estrema 2.0 Turbo 280 KM – od 59.999 funtów

Więcej na temat Giulii i Stelvio w wersjach Estrema znajdziecie tutaj.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Stellantis

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeoGliuliaStelvio
Udostepnij46Tweet29Udostepnij8
Poprzedni

Jakie nowości Grupy Renault na Paris Motor Show 2022?

Następny

Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”

DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika

Peugeot 208 Style - wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Krzysztof - Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka
  • Michał Z. - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Dawid - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • seb - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Piotr001 - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • adalb - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • eliza - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • adalb - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Anonimowo - Otwarcie zamówień na całą gamę nowego Nissana ARIYA w Polsce – pełny cennik ujawniony
  • Trjku - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.