poniedziałek, 4 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Alians Renault-Nissan zacieśnia współpracę z firmą Avtovaz w Rosji

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2010-06-22
w Wiadomości
Czas czytania 4 minut
14 0
0
12
UDOSTĘPNIEŃ
41
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Od dzisiaj jazda autostradą w Polsce za darmo, ale nie dla wszystkich. Kto pojedzie bez opłat?

Peugeot liderem rynku w czerwcu w Holandii. Jaki samochód najlepiej się tam sprzedaje?

Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?

* W lutym 2008 Renault i Avtovaz podpisały porozumienie o współpracy, na mocy którego koncern Renault objął 25% kapitału + 1 akcję AVTOVAZ. Obecnie porozumienie zostało poszerzone na Nissana. Trzy firmy posiadały na koniec 2009 roku 30% rynku rosyjskiego, a ich celem jest zdobycie do 2015 roku 40% udziału w rynku.

* W ramach wdrażania strategicznego planu firmy AVTOVAZ – Program rozwoju AVTOVAZ 2020 – i umocnienia pozycji Renault i Nissana w Rosji, podjęto decyzję o poszerzeniu współpracy w następujących dziedzinach: wspólne wykorzystanie płyt podłogowych, produkcja, prace badawczo-rozwojowe, logistyka, zakupy, sprzedaż i marketing.

* W dniu 9 marca 2010 utworzono ponadto jednostkę AVTOVAZ – Renault – Nissan Quality and Supplier Development (ARNQSD), której celem jest zwiększenie wykorzystania komponentów lokalnej produkcji w samochodach wszystkich trzech partnerów. 

Wykorzystanie wspólnych płyt podłogowych
Alians Renault-Nissan i Avtovaz będą nawzajem korzystały ze swoich płyt podłogowych i silników. Dla każdej z trzech marek –  Lada, Renault i Nissan – zostanie opracowany spójny plan produktów na rynek rosyjski. Lada przygotuje również odrębny plan produktów przeznaczonych na rynki zagraniczne.

Prace badawczo-rozwojowe
Ośrodek badawczy AVTOVAZ zostanie wzmocniony dzięki efektowi synergii i współpracy z Aliansem. Partnerzy będą pracować nad poprawą jakości produktów AVTOVAZ, wymianą najlepszych praktyk, podziałem kosztów rozwoju, zwiększeniem udziału podzespołów produkowanych lokalnie, przystosowaniem produktów Aliansu do rynku rosyjskiego w oparciu o doświadczenie firmy AVTOVAZ.

Zakupy
Dyrekcja zakupów AVTOVAZ i Renault-Nissan Purchasing Organization (RNPO) na Rosję postanowiły połączyć swoje zespoły ds. jakości dostawców i rozwoju sieci dostawców i utworzyć wspólną jednostkę operacyjną w celu:
– osiągnięcia szybkiej poprawy jakości dostawców rosyjskich dla potrzeb masowej produkcji i nowych projektów;
– maksymalnego zwiększenia efektu synergii w zakresie zasobów i najlepszych praktyk;
– usprawnienia wewnętrznych procedur i metod;
– wspólnego występowania w kontaktach z dostawcami.

Utworzenie AVTOVAZ – Renault – Nissan Quality and Supplier Development (ARNQSD) przyspieszy prace nad zwiększeniem wykorzystania komponentów produkowanych w Rosji.

ARNQSD będzie się mieściła w Togliatti oraz będzie posiadała biuro w Moskwie. W nowej strukturze będzie pracowało prawie 100 osób zatrudnionych uprzednio w trzech firmach. Dyrektor jednostki będzie podlegał dyrektorowi zakupów AVTOVAZ i dyrektorowi RNPO na Rosję.

Logistyka
Alians Renault-Nissan obejmie swoją organizacją logistyczną firmę AVTOVAZ w celu poprawy jakości, niezawodności i kosztów, na różnych etapach procesu produkcji.

Produkcja i jakość
Partnerzy posiadają trzy zakłady produkcyjne (Togliatti, Moskwa i Sankt-Petersburg), których łączna moc produkcyjna wyniesie w 2012 roku 1,3 mln samochodów rocznie. System Produkcji Aliansu zostanie stopniowo wdrożony we wszystkich trzech zakładach w celu zapewnienia maksymalnej elastyczności produkcji i umożliwienia firmie AVTOVAZ osiągnięcia takiego samego poziomu jakości i kosztów jak w zakładach Aliansu.

Sprzedaż i marketing
Renault i Lada utworzą wspólnie nową sieć sprzedaży w Rosji i sąsiednich państwach w celu wsparcia wzrostu obu marek na tych rynkach. Specjalny zespół zajmie się harmonizacją strategii w zakresie części zamiennych i usług obu partnerów.

Źródło: Renault Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Renault
Udostepnij5Tweet3Udostepnij1
Poprzedni

Dominique Thormann mianowany dyrektorem finansowym koncernu Renault

Następny

Przyszłość samochodów miejskich – mała opona Michelin

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Przyszłość samochodów miejskich – mała opona Michelin

Stronniczy przegląd prasy: „Motor” nr 25/2010

Dacia Logan Van wyróżniona w konkursie „Perły Rynku FMCG 2010”

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Radek - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Od dzisiaj jazda autostradą w Polsce za darmo, ale nie dla wszystkich. Kto pojedzie bez opłat?
  • Peugeot liderem rynku w czerwcu w Holandii. Jaki samochód najlepiej się tam sprzedaje?
  • Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Opel Vivaro-e Hydrogen z nagrodą energetyczno-środowiskową automobilklubu KS za 2022 rok
  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018
  • Ile naprawdę pali benzynowy DS 7 Crossback 180 KM?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.