• Najnowsze

Alians Rostec Auto BV ogłasza nominację nowego prezesa AwtoWAZ

2018-04-22

Francuskie samochody miejskie – ile kosztują? Najtańszy samochód z klimatyzacją: Citroën C3, Peugeot 208 i Renault Clio

2021-01-16
Fiat, Peugeot, PSA

Fiat Chrysler i Grupa PSA oficjalnie razem. Fuzja zakończona

2021-01-16

Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!

2021-01-16

Peugeot 5008 dla francuskiej żandarmerii

2021-01-16

Dacia Duster 6×6 na bazie modelu Oroch

2021-01-16

Citroën XM 3.0 V6 Tecnic z przebiegiem 40 tys. kilometrów na sprzedaż

2021-01-16
Citroen Xantia

Citroën Xantia: Ile kosztuje renowacja lakieru i blacharki w 20 letnim samochodzie?

2021-01-16

Renault Trucks D Wide Z.E. wyposażony w panele słoneczne

2021-01-16

Portugalczycy już ósmy rok z rzędu uhonorowali Peugeot tytułem „Marka numer 1 – wybór konsumentów”

2021-01-15

Citroen prezentuje model e-Berlingo Van. Debiut rynkowy w II połowie 2021 roku

2021-01-15
sobota, 16 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Alians Rostec Auto BV ogłasza nominację nowego prezesa AwtoWAZ

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2018-04-22
w Dacia, Renault, Wiadomości
Czas czytania4min czytania
7 0
0
6
UDOSTĘPNIEŃ
19
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Francuskie samochody miejskie – ile kosztują? Najtańszy samochód z klimatyzacją: Citroën C3, Peugeot 208 i Renault Clio

Fiat Chrysler i Grupa PSA oficjalnie razem. Fuzja zakończona

Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!

Alians Rostec Auto BV ogłosił nominację Yves’a Caracatzanisa na stanowisko prezesa AwtoWAZ. Yves Caracatzanis obejmie tą funkcję z dniem 1 czerwca.

Nicolas Maure będzie pełnił funkcję prezesa AwtoWAZ do 31 maja 2018 roku, a następnie będzie nadzorował realizację planu poprawy kondycji finansowej i wdrożenie planu strategicznego tego przedsiębiorstwa w charakterze senior wiceprezesa Grupy Renault, dyrektora operacyjnego Regionu Eurazji i wiceprezesa zarządu AwtoWAZ od 2 kwietnia 2018 roku.

Yves Caracatzanis jest obecnie dyrektorem generalnym Grupy Renault w Rumunii odpowiedzialnym za działalność handlową i przemysłową. Sprawuje również funkcję prezesa Dacia Automobile S.A., jednej z marek, która notuje najszybszy wzrost w Europie, a zarazem jest największym prywatnym przedsiębiorstwem w Rumunii.

W ramach dotychczas pełnionych obowiązków Yves Caracatzanis był dyrektorem przemysłu Regionu Eurazji oraz dyrektorem ds. supply chain Grupy Renault. Pracę w Renault rozpoczął w 1992 roku.

AwtoWAZ kontynuuje realizację planu restrukturyzacji i w znaczącym stopniu zwiększył sprzedaż oraz poprawił wyniki finansowe w 2017 roku – oznajmił Siergiej Skworcow, prezes zarządu AwtoWAZ. – Dziękuję serdecznie Nicolasowi Maure’owi za jego wkład w osiągnięcia AwtoWAZ. Pomimo obecnie niepewnej sytuacji przedsiębiorstwo jest na dobrej drodze do zakończenia realizacji planu poprawy kondycji finansowej. Wraz z Yves’em Caracatzanisem planujemy dalszy rozwój sprzedaży samochodów marki ŁADA w Rosji i poza jej granicami, optymalizację kosztów wewnątrz firmy oraz we współpracy z dostawcami, jak również zmianę gamy samochodów ŁADA, by wdrożyć strategiczny plan średnioterminowy AwtoWAZ – dodał Siergiej Skwarcow.

AwtoWAZ odgrywa zasadniczą rolę w strategicznym planie Grupy Renault Drive the Future – oznajmił Nicolas Maure, wiceprezes zarządu AwtoWAZ i prezes Regionu Eurazji w Grupie Renault. Grupa Renault jest właścicielem większościowego pakietu udziałowego w Alians Rostec Auto BV, spółce joint-venture, która kontroluje AwtoWAZ. – Wraz z Yves’em Caracatzanisem będziemy kontynuować przyjętą strategię rozwoju i sprostamy wyzwaniom w perspektywie średnioterminowej. Również optymistycznie myślimy o długoterminowej przyszłości rosyjskiego rynku i przyszłości AwtoWAZ jako największego w kraju producenta samochodów – dodał Nicolas Maure.

GRUPA Renault

Międzynarodowy koncern Renault, produkujący samochody od 1898 roku, sprzedał w 2017 roku blisko 3,76 mln pojazdów w 127 krajach. Grupa zatrudnia obecnie ponad 120 tys. pracowników i posiada 36 zakładów oraz 12.700 punktów sprzedaży na całym świecie. Chcąc stawić czoła wielkim wyzwaniom technologicznym przyszłości i kontynuować strategię rentownego wzrostu, Grupa opiera się na rozwoju na rynkach pozaeuropejskich i wzajemnie dopełniających się pięciu markach (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine i Łada), produkcji samochodów elektrycznych i aliansie z Nissanem oraz Mitsubishi. Jest również silnie zaangażowana w e-Formułę i Formułę 1. Sport motoryzacyjny jest dla Renault czynnikiem przyspieszającym wprowadzanie innowacji, a także budującym wizerunek i popularność marki.

ROSTEC

Przedsiębiorstwo państwowe Rostec powstało w 2007 roku w Rosji. Celem działalności jest promowanie rozwoju oraz produkcja i eksport cywilnych oraz wojskowych produktów wysokiej technologii. Przedsiębiorstwo skupia 700 firm. Dziewięć z nich tworzy dziś holding z sektora militarno-przemysłowego, a pięć innych działa w sektorze cywilnym. Dwadzieścia dwie z tych firm znajdują się pod bezpośrednim nadzorem przedsiębiorstwa Rostec. Posiada ono liczne, znane marki, takie jak Avtovaz, Kamaz, Rosyjskie Helikoptery oraz VSMPO-AVISMA. Jednostki gospodarcze, które tworzą Rostec, mają siedziby w sześćdziesięciu regionach Federacji Rosyjskiej i sprzedają produkty w ponad siedemdziesięciu krajach. W 2013 roku Rostec osiągnął obroty na poziomie 1,040 biliona rubli i korzysta z ulg podatkowych na kwotę ponad 138 miliardów rubli.

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: AwtoWAZDaciaGrupa RenaultRenault
Udostepnij2Tweet2Udostepnij
Poprzedni

Jan Chmielewski i Michał Majewski przed 46. Rajdem Świdnicki – KRAUSE

Następny

7.000.000 samochodów z fabryki Renault w Palencji

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

7.000.000 samochodów z fabryki Renault w Palencji

Losange Passion International 2018 - niesamowita impreza dla fanów Renault i Alpine

Niewiarygodny pojedynek w 2WD – o wygranej zadecydowało 1,5 sekundy

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Igor o Nowa 7-osobowa Dacia Bigster zaprezentowana. Grand Duster nadchodzi – to następca Lodgy!
    • Igor o Nowa 7-osobowa Dacia Bigster zaprezentowana. Grand Duster nadchodzi – to następca Lodgy!
    • adam o Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!
    • Prawda o Dacia Duster 6×6 na bazie modelu Oroch
    • Prawda o Dacia Duster 6×6 na bazie modelu Oroch
    • Slawo o Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!
    • Fakty o Fiat Chrysler i Grupa PSA oficjalnie razem. Fuzja zakończona
    • Anonimowo o Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!
    • Anonimowo o Dacia Duster 6×6 na bazie modelu Oroch
    • adam o Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Francuskie samochody miejskie – ile kosztują? Najtańszy samochód z klimatyzacją: Citroën C3, Peugeot 208 i Renault Clio
    • Fiat Chrysler i Grupa PSA oficjalnie razem. Fuzja zakończona
    • Koniec silników benzynowych? Nowe Peugeot 208 i 2008 będą wyłącznie elektryczne!
    • Peugeot 5008 dla francuskiej żandarmerii
    • Dacia Duster 6×6 na bazie modelu Oroch
    • Citroën XM 3.0 V6 Tecnic z przebiegiem 40 tys. kilometrów na sprzedaż
    • Citroën Xantia: Ile kosztuje renowacja lakieru i blacharki w 20 letnim samochodzie?
    • Renault Trucks D Wide Z.E. wyposażony w panele słoneczne
    • Portugalczycy już ósmy rok z rzędu uhonorowali Peugeot tytułem „Marka numer 1 – wybór konsumentów”
    • Citroen prezentuje model e-Berlingo Van. Debiut rynkowy w II połowie 2021 roku


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.