Autorski magazyn Alpine Katowice „La Route” (z fanc. „droga”) doczekał się cyfrowej wersji. Digitalizacja treści to wyraz odpowiedzialności w obliczu panującej pandemii. Dzięki temu klienci i fani Alpine zyskują łatwy i bezpieczny dostęp do świata marki w formie ekskluzywnego e-magazynu.
Od maja wszyscy miłośnicy świata Alpine maja szansę, bez wychodzenia z domu, zapoznać się z zawartością „La Route” – ekskluzywnego magazynu, prezentującego najciekawsze treści na temat marki, wyjątkowe zdjęcia i wywiady. Alpine Katowice wprowadził do sieci cyfrową wersję swojego prestiżowego tytułu.
– Podjęliśmy tę decyzję, aby w obecnej sytuacji dotrzeć do naszych odbiorców i zapewnić im rozrywkę zgodną z ich zainteresowaniami – wyjaśnia Mateusz Widuch, marketing manager Alpine Katowice.
„La Route” jest lokalnym projektem polskiego przedstawicielstwa marki. To właśnie lokalność jest miarą jego wyjątkowości. Alpine Katowice odpowiada za pomysł magazynu, za jego projekt graficzny, zawartość merytoryczną, a także wysokiej jakości materiał fotograficzny. Nad projektem „La Route” Alpine Katowice współpracowało z agencją Time4 oraz znakomitymi fotografami: Filip Blank, Andrzej Cieplik, Wojciech Radwański i Łukasz Daniłowicz.
Pierwszy drukowany numer „La Route” ukazał się w 2018 r., w nakładzie 2000 egzemplarzy. Wyróżnia go nietypowy format A3, doskonałej jakości papier kredowy i ciekawy projekt graficzny.
W 2019 roku magazyn „La Route” otrzymał wyróżnienie w konkursie Power of Content Marketing Awards w kategorii „Magazyn dla klientów B2C”.
W pierwszym zdigitalizowanym numerze m. in.: newsy, rajdowa historia marki z polskim akcentem i szczegóły na temat A110 Premiere Edition.
Link do pierwszego e-magazynu „La Route” znajdziecie tutaj: https://tiny.pl/7trz5
Informacja prasowa: Alpine
Najnowsze komentarze