• Najnowsze

Anna Dereszowska o hybrydowym Renault Captur E-Tech

2021-01-08
Peugeot 308

Najgorszy kierowca? Mężczyzna w wieku 18-25, który jeździ Peugeot 308

2021-01-27

Citroen DS5 Hybrid4 200KM 2013 – czy to już statek kosmiczny czy tylko samochód?

2021-01-27
Peugeot e-Partner

Nowy Peugeot e-Partner: elektryczny dostawczak o zasięgu 275 km

2021-01-27

Kiedy nowy Citroën C5 trafi do Polski?

2021-01-27

Ponad tysiąc dwieście nowych Renault Zoe i Kangoo Z.E trafi do francuskiej żandarmerii

2021-01-26

Europejskie samochody coraz starsze. Średni wiek wynosi prawie 11 lat

2021-01-26
Peugeot 508, Spoticar

Rynek samochodów używanych: jakie trendy w Grupie PSA?

2021-01-26

Nowe Renault Zoe dla Polkowic. Nagroda w konkursie Eco-Miasto

2021-01-26
Renault Kiger

Renault Kiger – znamy datę debiutu nowego crossovera

2021-01-26
Peugeot 208

2030: Zakaz sprzedaży samochodów z silnikiem spalinowym na całym świecie?

2021-01-26
środa, 27 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Anna Dereszowska o hybrydowym Renault Captur E-Tech

Małgorzata Kozikowska Małgorzata Kozikowska
2021-01-08
w Renault, Wiadomości
Czas czytania3min czytania
600 45
4
553
UDOSTĘPNIEŃ
1.8k
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Najgorszy kierowca? Mężczyzna w wieku 18-25, który jeździ Peugeot 308

Nowy Peugeot e-Partner: elektryczny dostawczak o zasięgu 275 km

Kiedy nowy Citroën C5 trafi do Polski?

Anna Dereszowska, aktorka i wokalistka, miłośniczka motoryzacji i ambasadorka Renault przesiadła się do nowego hybrydowego auta – pomarańczowego Renault Captur.

W codziennych decyzjach staram się kierować dobrem naszej planety i nie inaczej jest w przypadku jazdy samochodem. Ochrona środowiska ma znaczenie także dla Renault, dlatego zdecydowałam się na hybrydowe Renault Captur E-TECH Plug-in. Nie mam problemu z parkowaniem, po mieście jeżdżę prawie wyłącznie w trybie elektrycznym. Akumulator można łatwo doładować, nawet z domowego gniazdka. Samochód świetnie sprawdza się też w podróżach poza miastem – powiedziała Anna Dereszowska.

Jeden samochód z trzema silnikami, czyli napęd E-TECH

Układ napędowy montowany we wszystkich modelach Renault z jednostkami hybrydowymi jest dostępny w jednym z dwóch wariantów: E-TECH Hybrid w technologii pełnej hybrydy (HEV lub full hybrid) i E-TECH Plug-in Hybrid (PHEV lub hybryda z możliwością ładowania). Inżynierowie z Renault zaprojektowali dla oferty napędów hybrydowych rewolucyjne rozwiązanie – oryginalne, praktyczne i jedyne w swoim rodzaju. Wykorzystuje technologie chronione ponad 150 patentami i jest oparte na szeregowo-równoległej architekturze napędu hybrydowego, aby zapewnić maksymalną liczbę kombinacji pracujących silników oraz jak najniższy poziom emisji CO2 podczas jazdy.

Podczas prac rozwojowych nad samochodem z napędem hybrydowym wykorzystano wiedzę i doświadczenie w projektowaniu bolidów Renault DP World F1 Team. Produkowane seryjnie modele z napędem hybrydowym wykorzystują technologię opracowaną na potrzeby wyścigów Formuły 1.

Grupa Renault podejmuje zobowiązanie osiągnięcia zerowej emisji CO2 w Europie do 2050 roku. Do 2030 roku obniży emisję CO2 o 50% w porównaniu z poziomem z 2010 roku. Od 2022 roku wszystkie nowe modele Grupy będą oferowane również w wersji elektrycznej lub zelektryfikowanej. Przewiduje się, że za pięć lat 50% sprzedanych samochodów będą stanowiły pojazdy z napędem elektrycznym lub hybrydowym.

Modele hybrydowe E-TECH uzupełniają szeroką ofertę samochodów Renault z napędem w 100% elektrycznym, która obejmuje nowe ZOE, Kangoo Z.E. oraz Master Z.E. Renault proponuje pełną gamę napędów hybrydowych i hybryd plug-in w modelach Clio, Captur, Nowy Megane i Nowy Megane Grandtour, wyposażonych w technologie E-TECH Hybrid i Plug-in Hybrid.

Anna Dereszowska jeździ Nowym Renault Captur w wersji Intens E-TECH Plug-in, w kolorze Orange Atacama z czarnym dachem Etoile.

Informacja prasowa: Renault Polska

Galeria

Newsletter

1 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: CapturRenault
Udostepnij221Tweet138Udostepnij39
Poprzedni

500.000 silników PureTech z fabryki w Tychach

Następny

Renault Monasix V6 – z żyklerem, karburatorem i bezrentowymi oponami

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Prywatnie posiadaczka Citroena C4. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Renault Monasix V6 - z żyklerem, karburatorem i bezrentowymi oponami

Citroen DS

Nowoczesny Citroen DS: wizja projektanta DS Automobiles

Car of the Year - opublikowano listę finalistów, jest na niej nowy Citroën C4

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Eloszka o Dacia naśmiewa się z innych reklam samochodów. Nowe Sandero i Sandero Stepway nie są jak pozostałe auta
    • Albert o Nowy DS 9 – cena modelu w Polsce. Ruszyły zamówienia
    • Kamil o Test: Ile pali i jak jeździ nowe Renault Clio E-tech w hybrydzie?
    • Kamil o Test: Ile pali i jak jeździ nowe Renault Clio E-tech w hybrydzie?
    • Xaveri o 2030: Zakaz sprzedaży samochodów z silnikiem spalinowym na całym świecie?
    • Kamil o Rynek samochodów używanych: jakie trendy w Grupie PSA?
    • Slawo o Najgorszy kierowca? Mężczyzna w wieku 18-25, który jeździ Peugeot 308
    • Kamil o Alfa Romeo, DS Automobiles i Lancia wśród marek premium Stellantis
    • Kamil o Alfa Romeo, DS Automobiles i Lancia wśród marek premium Stellantis
    • Damian o Test: Ile pali i jak jeździ nowe Renault Clio E-tech w hybrydzie?


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Najgorszy kierowca? Mężczyzna w wieku 18-25, który jeździ Peugeot 308
    • Citroen DS5 Hybrid4 200KM 2013 – czy to już statek kosmiczny czy tylko samochód?
    • Nowy Peugeot e-Partner: elektryczny dostawczak o zasięgu 275 km
    • Kiedy nowy Citroën C5 trafi do Polski?
    • Ponad tysiąc dwieście nowych Renault Zoe i Kangoo Z.E trafi do francuskiej żandarmerii
    • Europejskie samochody coraz starsze. Średni wiek wynosi prawie 11 lat
    • Rynek samochodów używanych: jakie trendy w Grupie PSA?
    • Nowe Renault Zoe dla Polkowic. Nagroda w konkursie Eco-Miasto
    • Renault Kiger – znamy datę debiutu nowego crossovera
    • 2030: Zakaz sprzedaży samochodów z silnikiem spalinowym na całym świecie?


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    4
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.