piątek, 1 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Arval liderem ścieżki leasingowej w programie „Mój elektryk”

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-04-25
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
62 2
0
55
UDOSTĘPNIEŃ
182
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis inwestuje w fabrykę benzynowych silników V6

Kiedy minie kryzys na rynku półprzewodników? Szef marki Citroën, Vincent Cobée, zna odpowiedź

Peugeot i Citroën podnoszą ceny w Australii. Podwyżka nawet o 6%

W pięć miesięcy od uruchomienia dofinansowania z programu „Mój Elektryk” dla klientów korzystających z pojazdów elektrycznych w ramach wynajmu i leasingu, do Banku Ochrony Środowiska wpłynęło przeszło 1500 wniosków o łącznej wartości przekraczającej 45 mln zł. O niemal 1/3 tej kwoty wnioskował w imieniu swoich klientów Arval Service Lease Polska. Spółka z Grupy BNP Paribas, specjalizująca się w wynajmie długoterminowym, złożyła dotychczas wnioski o dotację do 470 samochodów elektrycznych. NFOŚiGW rozpatrzył pozytywnie wnioski o 285 pojazdów, przyznając na nie dofinansowanie.

 Po czterech miesiącach funkcjonowania ścieżki leasingowej programu „Mój Elektryk”, Bank Ochrony Środowiska zaakceptował już prawie 1100 wniosków i przyznał dotacje o łącznej wartości przeszło 33 mln zł. Prawie 35% zatwierdzonych wniosków zostało złożonych przez Arval Service Lease Polska w imieniu klientów, którzy wybrali auto elektryczne z dofinansowaniem.

– Dzięki polityce „jednego okienka”, nasi klienci nie muszą przejmować się formalnościami. Wystarczy, że wypełnią wniosek, a zespół Arval weryfikuje go, składa i stara się w imieniu klienta o uzyskanie dopłaty. Mamy w tym zresztą duże doświadczenie. W ciągu czterech miesięcy pozyskaliśmy dla naszych klientów wsparcie w wysokości blisko 14 mln zł. Od momentu uruchomienia programu „Mój Elektryk”, otrzymaliśmy około 2,5 tys. zapytań o pojazdy z dotacją – mówi Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager, Arval Service Lease Polska.

Arval jest zdecydowanym liderem wśród firm oferujących wynajem pojazdów, jeżeli chodzi o rejestracje nowych samochodów elektrycznych. W 2021 r. firma zarejestrowała dla swoich klientów ponad 570 zeroemisyjnych pojazdów, co stanowi prawie trzy czwarte wszystkich elektryków dostarczonych przez firmy z branży car fleet management w Polsce. Również w pierwszym kwartale tego roku Arval utrzymuje rynkowy udział w rejestracjach elektryków na poziomie niemal 75%.

W skali całego kraju w 2021 r. na drogi wyjechało 7698 samochodów elektrycznych, z czego 6218 użytkowane jest przez firmy, zaś 1480 przez osoby prywatne. W pierwszym kwartale tego roku liczba rejestracji elektryków sięgnęła 2411 szt., w tym 1848 trafiło do firm, a 563 szt. jest w posiadaniu osób prywatnych.

Uruchomiony w ubiegłym roku program Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej „Mój Elektryk” sprawił, że po raz pierwszy rządowe dopłaty do samochodów elektrycznych stały się dostępne w przypadku aut użytkowanych przez klientów biznesowych oraz indywidualnych w ramach umów leasingu i wynajmu pojazdów. Arval od początku jego funkcjonowania podpisał umowę z Bankiem Ochrony Środowiska, który jest dysponentem środków z programu „Mój Elektryk” i tym samym jako jeden z pierwszych przedstawicieli branży car fleet managementwłączył się w nabór wniosków m.in. dla firm i instytucji w ramach tzw. ścieżki leasingowej programu. Dzięki dotacjom, klienci firmy mogą, w zależności od wybranego modelu pojazdu, zaoszczędzić na comiesięcznej racie od 300 do nawet 800 zł.

Obecnie pula środków przeznaczonych przez NFOŚiGW na dopłaty do leasingu i wynajmu pojazdów elektrycznych wynosi 100 mln zł.

– Pierwsze miesiące funkcjonowania ścieżki leasingowej programu „Mój elektryk” pokazują, jak dobra i potrzebna była decyzja o jej uruchomieniu. Dzięki stale rosnącemu zainteresowaniu dopłatami do leasingu pojazdów zeroemisyjnych liczymy, że w nadchodzących miesiącach liczba składanych wniosków znacząco wzrośnie. Tym samym realnie uda się przyspieszyć elektryfikację jeżdżących po polskich drogach samochodów, zgodnie z celami Planu Rozwoju Elektromobilności – powiedział Marek Szczepański, dyrektor Departamentu Programów Publicznych i Projektów Unijnych w Banku Ochrony Środowiska.

źródło: Arval

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: ArvalRenaultZoe
Udostepnij22Tweet14Udostepnij4
Poprzedni

Jak trwałe są silniki w samochodach marki Dacia? Diesel i benzyna z dużymi przebiegami

Następny

Renault zamierza sprzedać udziały w AwtoWAZ. Kupi je chiński koncern motoryzacyjny?

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
dav

Renault zamierza sprzedać udziały w AwtoWAZ. Kupi je chiński koncern motoryzacyjny?

F1: Grand Prix Emilia Romagna bez punktów dla Alpine

Alfa Romeo F1 Team Orlen wyprzedza Alpine w klasyfikacji konstruktorów

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowogosciu - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Dominik - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Vtr - Luksusowy DS 6 od DS Automobiles potwierdzony. Kiedy zobaczymy nowy model?
  • Vtr - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Anonimowo - Silnik benzynowy 2.0i TCT XU10 J2TE – inny niż wszystkie
  • Bartek - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Anonimowo - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Anonimowo - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Łukasz - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Irbis78 - Przegląd rynku wtórnego: Benzynowe auto klasy średniej do 40 tysięcy złotych. Renault Talisman, Peugeot 508 i Citroën C5


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis inwestuje w fabrykę benzynowych silników V6
  • Kiedy minie kryzys na rynku półprzewodników? Szef marki Citroën, Vincent Cobée, zna odpowiedź
  • Peugeot i Citroën podnoszą ceny w Australii. Podwyżka nawet o 6%
  • Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka
  • Nowy Peugeot 308 1.2 130 KM EAT 8 zdobył dwie gwiazdki w testach Green NCAP
  • Andrzej Korpak, dyrektor zakładu Stellantis Gliwice z nagrodą Menedżer Roku
  • Silnik benzynowy 2.0i TCT XU10 J2TE – inny niż wszystkie
  • Dacia prezentuje mini-serial z inspirującymi historiami
  • Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.