• Najnowsze

Auto Zürich 2018: Renault z dwoma krajowymi premierami

2018-11-08

Linda Jackson na czele Peugeot to duże zaskoczenie dla branży

2021-01-21

Stellantis: czołowi dyrektorzy w firmie. Kto rządzi poszczególnymi markami?

2021-01-21

Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!

2021-01-20
Szef Peugeota i Citroena o koronawirusie i fuzji z Fiatem. „Zdrowie jest priorytetem”

Carlos Tavares przedstawił plan na Stellantis: większe odróżnianie się marek i redukcja kosztów

2021-01-20

Peugeot 2008 I generacji jest warty uwagi. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 03/2021

2021-01-20

Zmiany na szczytach Stellantis: Linda Jackson przejmuje Peugeot, Jean-Philippe Imparato szefem Alfa Romeo

2021-01-20

Zimowa wyprzedaż 50% w butiku Citroën Racing!

2021-01-20

Nowy Citroën ë-C4 Shine: zimowy test ultrakomfortowego kompaktu

2021-01-20

Nowa Dacia Sandero 2021: pełen cennik pakietów wyposażenia

2021-01-20
Renault 21 Turbo

Renault 21 Turbo francuskiej żandarmerii na sprzedaż

2021-01-19
czwartek, 21 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Auto Zürich 2018: Renault z dwoma krajowymi premierami

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2018-11-08
w Renault, Wiadomości
Czas czytania4min czytania
12 0
0
42
UDOSTĘPNIEŃ
34
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Linda Jackson na czele Peugeot to duże zaskoczenie dla branży

Stellantis: czołowi dyrektorzy w firmie. Kto rządzi poszczególnymi markami?

Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!

Po materiałach związanych z Dacią i Alpine czas na wiodącą markę Grupy Renault. Co marka obchodząca 120-lecie działalności motoryzacyjnej pokazuje na rozpoczętych dziś w Szwajcarii targach Auto Zürich 2018?

Dwie szwajcarskie premiery

Auto Zürich 2018 jest miejscem szwajcarskich premier dwóch modeli Renault. Nie brakuje akcentów sportowych, ale w połączeniu z ekologią. Gdyby ktoś z Was był w Zurichu w najbliższych dniach, to znajdziecie Renault w hali nr 2.

A teraz już zapowiedziane szwajcarskie premiery Renault na Auto Zürich 2018.

Renault Kadjar phase II

Auto miało swoją światową premierę trochę ponad miesiąc temu w Paryżu. Dziś ma miejsce premiera szwajcarska. Zmieniony przód, inny tył i spore zmiany wewnątrz sprawiają, że Kadjar stał się jeszcze bardziej atrakcyjnym kompaktowym SUV-em, który wciąż ma atrakcyjnie skalkulowany cennik. W gamie oprócz LED-owych świateł z przodu i z tyłu pojawiły się też trzy nowe kolory nadwozia (Ural Green, Iron Blue, Highland Grey). Wewnątrz nowy system multimedialny R-Link2 on-line z dotykowym ekranem o przekątnej 7”, który wyposażono w obsługę Apple CarPlay i Android Auto. Do tego nowy wygląd deski rozdzielczej, poprawiona ergonomia, nowe fotele, większe kieszenie w drzwiach i dwa porty USB dla pasażerów kanapy. Wbrew pozorom zmieniło się całkiem sporo.

A to tylko to, co widać. Zmiany dotknęły jednak także tego, czego nie widać, przynajmniej dopóki nie podniesie się maski. Nowy silnik benzynowy 1.3 TCe dostępny w wariantach 140 KM i 160 KM wyposażony jest w filtr cząstek stałych. Ma cztery cylindry i może być łączony z sześciobiegowym manualem, lub z siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową EDC. Do tego dwa turbodiesle Blue dCi 115 i Blue dCi 150, oczywiście także z filtrem cząstek stałych oraz systemem selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) redukującym emisję tlenków azotu. W zależności od wersji i rynku docelowego Kadjar z dieslem może być łączony z 7-biegową skrzynią EDC oraz z napędem na cztery koła.

Renault Megane R.S. Trophy

Druga szwajcarska premiera Renault na Auto Zürich 2018, to samochód bardzo ekscytujący. Odmiana Trophy znanego hot hatcha oferuje 300 KM z silnika 1.8 TCe. Ma oczywiście system czterech skrętnych kół 4Control. W porównaniu ze zwykłym Megane R.S. odmiana Trophy ma seryjnie zawieszenie Cup, o 25% twardsze amortyzatory, o 30% sztywniejsze sprężyny i o 10% mocniejsze stabilizatory. Na przedniej osi jest też szpera. O skuteczne zatrzymanie zadbają hamulce z zaciskami Brembo pomalowanymi na czerwono. Z zewnątrz auto ma też delikatne czerwone paski na nadwoziu, które świetnie pasują zwłaszcza do specjalnych lakierów metalizowanych Tonic Orange i Sirius Yellow.

Wprowadzenie na rynek – Renault Talisman S-Edition

Połączenie sportowego charakteru i ekskluzywności ma nową nazwę: Talisman S-Edition. Silnik tej limitowanej serii specjalnej (1.8 TCe) generuje 225 KM. Najnowocześniejszy czterocylindrowy silnik w połączeniu z 7-stopniową przekładnią dwusprzęgłową EDC zapewnia maksymalny moment obrotowy 300 Nm. Renault wyposaża S-Edition w dynamiczny układ czterech kół skrętnych 4Control i adaptacyjne zawieszenie ze zmienną regulacją tłumienia.

Standardowe wyposażenie Talismana S-Edition obejmuje m.in. system Renault Multi-Sense, szeroką gamę systemów wspomagających kierowcę, a także fotele z funkcją masażu. Auto posadowione jest na 19-calowych felgach, ma reflektory LED PureVision, dodatkowo przyciemnione szyby tylne, skórzaną czarną tapicerkę z czerwonymi przeszyciami itp. Czerwone szwy znajdują się także na desce rozdzielczej, kierownicy, boczkach drzwiowych, czy lewarku skrzyni biegów. Aluminiowe pedały dobrze współgrają z również aluminiowymi wstawkami dekoracyjnymi kokpitu. Talisman S-Edition jest dostępny w Szwajcarii w cenie od 54.100 franków. W Polsce kosztuje od 142.000 zł (Grandtour jest o 4.000 zł droższy).

Renault prezentuje na Auto Zürich 2018 także bolid Formuły 1 oraz symulator jazdy. Z tym drugim urządzeniem powiązano konkurs – zwycięzcy „jazd” każdego dnia mogą liczyć na atrakcyjne nagrody z gamy Renault Formula One.

Targi Auto Zürich 2018 potrwają do niedzieli 11.XI.2018.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault

Galeria

Renault Talisman

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: KadjarMeganeR.S.RenaultTalismantargi motoryzacyjne
Udostepnij36Tweet3Udostepnij1
Poprzedni

Dacia Duster i Sandero w pierwszej piątce ulubionych aut Polaków

Następny

Citroen AX GT Sportif – zwinny hot-hatch, który rywalizował z Golfem GTI

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Citroen AX GT Sportif – zwinny hot-hatch, który rywalizował z Golfem GTI

Maciej Lepiato paralekkoatletą roku

Renault Talisman

Nowy Renault Talisman z silnikiem od Alpine A110 już w polskich cennikach

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Rafal Polak o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Jakman o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • DarekK o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Anonimowo o Nowa Dacia Sandero 2021: pełen cennik pakietów wyposażenia
    • Tommylee o Nowa Dacia Sandero 2021: pełen cennik pakietów wyposażenia
    • Anonimowo o Nowy Citroën ë-C4 Shine: zimowy test ultrakomfortowego kompaktu
    • Igor o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Tomasz Nowicki o Stellantis wystartował, ale Tavaresa czeka bardzo trudne zadanie. Czy sobie poradzi?
    • Daniel o Stellantis wystartował, ale Tavaresa czeka bardzo trudne zadanie. Czy sobie poradzi?
    • Roman o Nowy Citroën ë-C4 Shine: zimowy test ultrakomfortowego kompaktu


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Linda Jackson na czele Peugeot to duże zaskoczenie dla branży
    • Stellantis: czołowi dyrektorzy w firmie. Kto rządzi poszczególnymi markami?
    • Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Carlos Tavares przedstawił plan na Stellantis: większe odróżnianie się marek i redukcja kosztów
    • Peugeot 2008 I generacji jest warty uwagi. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 03/2021
    • Zmiany na szczytach Stellantis: Linda Jackson przejmuje Peugeot, Jean-Philippe Imparato szefem Alfa Romeo
    • Zimowa wyprzedaż 50% w butiku Citroën Racing!
    • Nowy Citroën ë-C4 Shine: zimowy test ultrakomfortowego kompaktu
    • Nowa Dacia Sandero 2021: pełen cennik pakietów wyposażenia
    • Renault 21 Turbo francuskiej żandarmerii na sprzedaż


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.