środa, 29 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Bagażniki rowerowe Witter w ofercie firmy Taurus

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2017-04-27
w Wiadomości
Czas czytania 3 minut
24 0
0
20
UDOSTĘPNIEŃ
68
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022

Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis

Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd

Przed nami weekend majowy, pomyśleliśmy więc, że być może zainteresuje Was publikacja o bagażnikach rowerowych firmy Taurus. Zamieszczamy informację prasową nadesłaną do naszej redakcji.

Polska firma Taurus poszerzyła swoją ofertę o bagażniki rowerowe na hak marki Witter. Seria ZX500 to platformy, które pozwalają na jednoczesny przewóz od 2 do nawet 4 rowerów. Jak wskazuje Taurus, ta wywodząca się z Wielkiej Brytanii marka wyróżnia się m.in. zastosowaniem wysokiej jakości materiałów i rozwiązaniami ułatwiającymi użytkowanie.

Witter to brytyjska marka, która powstała w 1950 r. Znana jest głównie z produkcji haków holowniczych i akcesoriów ułatwiających samochodowy transport.

Od 2017 r. odchylane bagażniki rowerowe Witter ZX500 dostępne są również w ofercie działającej już od 30 lat polskiej firmy Taurus, czyli czołowego producenta i dystrybutora bagażników oraz boxów dachowych, a także innych akcesoriów usprawniających przewóz.

Seria Witter ZX500 to trzy różne bagażniki montowane na haku samochodowym za pomocą automatycznego zacisku, co nie wymaga używania narzędzi. W zależności od modelu te aluminiowe platformy pozwalają na przewóz od 2 do nawet 4 rowerów. Bagażniki Witter są kompatybilne ze zdecydowaną większością rowerów.

„Bagażniki ZX500 są ciekawą propozycją, która uzupełnia naszą ofertę w tym segmencie. Do ich głównych atutów można zaliczyć przemyślaną konstrukcję, prostotę obsługi i wytrzymałość. Ciekawym rozwiązaniem, na które na pewno warto zwrócić uwagę, jest mechanizm pozwalający na umieszczenie – gdy akurat nie przewozimy żadnych rowerów – bagażnika pionowo na haku. Wtedy dobrze widoczna pozostaje trzecia tablica rejestracyjna, a dodatkowo ułatwia to parkowanie, bo platforma znacznie zmniejsza swoją długość” – mówi Robert Senczek, manager generalny w firmie Taurus.

Jak zaznacza Robert Senczek, w nowych bagażnikach marki Witter zastosowanie znalazł również kompleksowy system zabezpieczeń, który chroni zarówno sam bagażnik, jak i mocowania poszczególnych rowerów.

Bagażniki Witter ZX500 mają ładowność na poziomie 40-60 kg, przy czym maksymalna waga jednego roweru wynosi 20 kg. Ich ceny oscylują w granicach ok. 1.500-1.900 zł.

Obecnie dostępne są wersje do transportu 2 i 3 rowerów. Bagażnik pozwalający na przewóz do 4 rowerów zostanie wprowadzony na rynek w lipcu br.

 

Bagażniki rowerowe Witter ZX500 (prezentacja wideo):

 

Dane techniczne:

nazwa: Witter ZX502-504 – odchylany bagażnik na hak do przewozu 2-4 rowerów
pojemność: 2, 3 i 4 rowery
montowanie roweru: rama/koła
ładowność: 40, 60 i 60 kg
masa uchwytu: 17,8, 20,8 i 23 kg
maksymalna waga jednego roweru: 20 kg
wtyczka zasilająca: 13-pin
światła tylne: tak
pasuje do większości rowerów z hamulcami tarczowymi: tak
pasuje do aut osobowych z kołem zapasowym montowanym z tyłu: nie
odłączenie uchwytu ramy: tak
zamknięcie uchwytu na samochodzie: tak
zamknięcie rowerów w uchwycie: tak
zamki na wyposażeniu: tak
paski zębate do kół: tak
uchylany: tak
możliwość odchylania z rowerami: tak
do przewozów rowerów elektrycznych: nie
spełnia normę City Crash: tak
gwarancja producenta: 2 lata
cena detaliczna: 1.489, 1.760 i 1.889 zł
http://www.taurus.info.pl/

 

 

źródło: Tab2

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: CiekawostkiTaurus
Udostepnij8Tweet5Udostepnij1
Poprzedni

Sébastien Loeb i Peugeot 208 WRX zajmują doskonałe drugie miejsce w Montalegre

Następny

Emocjonujące otwarcie serii 308 Racing Cup

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Emocjonujące otwarcie serii 308 Racing Cup

Auto Shanghai 2017 - Renault

RS 01 1977

40-lecie debiutu Renault w F1 - oto bolidy sprzed lat

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Marcin - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jdm - Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Marcin ( ten co go kasują) - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Jdm - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Roman - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Drakster - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Anonimowo - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Anonimowo - Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Nowy Fiat Uno nadjeżdża? Nowy model będzie crossoverem klasy B
  • Renault chce uzyskać oszczędności rzędu 200 mln euro rocznie ze zbierania danych
  • Akcjonariusze Nissana odrzucają propozycję uznania Renault za podmiot dominujący
  • Jaki samochód najmniej pali? Citroën i ciekawe wyniki przedwojennego konkursu na oszczędność paliwa
  • Peugeot Partner I – oszczędne rozwiązanie dla firmy i dla wymagającej przestrzeni rodziny. Tani diesel
  • Nowa Dacia Duster po tuningu Carpoint mieni się kolorami w słońcu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.