poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Alpine

Berluti partnerem BWT Alpine F1 Team

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-06
w Alpine, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
34 2
0
31
UDOSTĘPNIEŃ
102
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

BWT Alpine F1 Team z dumą ogłasza partnerstwo z Berluti. W ten sposób paryski dom mody staje się Partnerem Elegancji Alpine.

Historia firmy Alpine sięga 1955 roku, kiedy Jean Rédélé, młody człowiek pasjonujący się rywalizacją, założył markę motoryzacyjną, a siedem lat później zaprojektował legendarny samochód A110. W ubiegłym roku firma przejęła od macierzystego Renault zespół Formuły 1, który nazywa się teraz Alpine F1, i który odniósł zwycięstwo w Grand Prix Węgier w tym samym roku.

Rozpoczynając swój drugi sezon w Formule 1, podstawowe wartości Alpine, takie jak pasja, innowacyjność i doskonałość, spotykają się z wartościami Berluti kładącymi nacisk na kunszt, know-how i najnowocześniejszą technikę w nowym partnerstwie, w którym Berluti będzie dostarczać eleganckie kreacje dla kierowców i zespołu wykonawczego ekipy BWT Alpine F1 Team. Symbol męskiej elegancji, Berluti to kompletna garderoba od stóp do głów dla nowoczesnych mężczyzn.

Kierowcy Fernando Alonso, dwukrotny mistrz świata kierowców Formuły 1, oraz Esteban Ocon, który odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w Formule 1 podczas Grand Prix Węgier w 2021 r., wraz z zespołem wykonawczym będą przy niektórych okazjach nosić garderobę Berluti. Składający się z formalnego garnituru i nieformalnych dżinsów, haftowanej koszuli i kaszmirowej marynarki zestaw zawiera również akcesoria i buty, w tym nowe sznurowane buty Eden, a także klasyczne tenisówki Playtime i kultowe sznurowane korki Alessandro. inspirowana niebieskim kolorem Alpine.

Dodatkowo Berluti wykonał również ręcznie produkowane na miarę skórzane etui Venezia – również w niebieskim kolorze Alpine – aby pomieścić kierownice zespołu. Ten wyjątkowy obiekt jest pierwszym w ofercie Berlutiego, a pierwszym w Formule 1.

Po raz pierwszy efekty partnerstwa będzie można zobaczyć już w ten weekend podczas Grand Prix Miami 8. maja.  Kolejny raz zostanie zaprezentowane pod koniec miesiąca, 29 maja, podczas Grand Prix Monako, a później jeszcze raz w tym roku. W okolicach terminów wyścigu klienci Berluti będą mogli spotkać się z zespołem BWT Alpine F1 w lokalnych sklepach Berluti. Wybrani klienci będą mieli również wyjątkowy dostęp do padoków obiektu i zaplecza, mogąc liczyć na naprawdę wyjątkowe wrażenia.

Antoine Arnault, dyrektor generalny Berluti, powiedział: „Jesteśmy podekscytowani, że wkroczyliśmy w świat Formuły 1, jednego z najbardziej ekstremalnych, wymagających, historycznych i prestiżowych sportów. A zrobienie tego poprzez współpracę z legendarnym zespołem BWT Alpine F1 Team ma dla Berluti ogromny sens: obie firmy mają ugruntowane dziedzictwo, obie mają własne fabryki i obie kierują się konsekwentnym wymogiem ponadczasowego know-how i innowacji. Oferta Lifestyle od dawna jest jedną z podstawowych wartości Berluti i rozszerzamy ją na partnerstwo z BWT Alpine Formula 1, ponieważ zostanie ich partnerem elegancji było dla nas jak naturalny krok”.

Laurent Rossi, dyrektor generalny Alpine dodał: „Nawiązanie współpracy z tak kultową marką modową jak Berluti to prawdziwa przyjemność dla BWT Alpine F1 Team. Formuła 1 to szczyt sportów motorowych, pełna historii, prestiżu i ogromnego globalnego zainteresowania, co sprawia, że współpraca z Berluti jest tak wyjątkowa, ponieważ łączymy nasze wspólne wartości, łącząc Formułę 1 z luksusową modą. Z partnerem zespołu ds. elegancji, z niecierpliwością czekamy na kolejny krok z Berluti podczas Grand Prix Miami w ten weekend, podczas którego kierowcy i kierownictwo wykonawcze zaprezentują swoją doskonałą ofertę wysokiej klasy odzieży. Wizerunek zespołu jest wysoko ceniony i ważne jest, aby trzymać fason nie tylko na torze, ale także poza nim, w tym w modzie”.

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Alpine

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AlpineF1Sport
Udostepnij12Tweet8Udostepnij2
Poprzedni

Najpopularniejsze francuskie kompakty 2021: Renault Mégane, Citroën C4 i Peugeot 308

Następny

Renault Megane E-Tech Electric najlepszym samochodem elektrycznym w Rumunii 2022. Tesla Y pokonana

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Renault Megane E-Tech Electric najlepszym samochodem elektrycznym w Rumunii 2022. Tesla Y pokonana

Opel Manta GSe ElektroMOD zdobył nagrodę Internationaler Deutscher PR Preis 2022

Co kryje kompleks laboratoriów w Aubevoye? Sekrety tajnego centrum badawczego Renault.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Bart - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Slawo - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.