Najlepszy mały samochód elektryczny to Citroën ë-C3 (zużycie energii: 17,1-17,4 kWh/100 km; emisja CO2: 0 g/km; niemiecka klasa CO2: A.1). Francuska nowość w segmencie B zdobywa nagrodę Best in Class w kategorii „Samochody małe i mikro”.
Innowacyjny i wygodny: ë-C3 zaimponował ekspertom plebiscytu Best In Class pod względem wydajności i zrównoważonego rozwoju, a także osiągów, komfortu i jakości jazdy. To prawdziwy przejaw mobilności dla wszystkich: Citroën chce udostępnić elektromobilność masom za pomocą niedrogich pojazdów.
Citroën ë-C3 otrzymał nagrodę Best in Class Award 2025 w klasie samochodów małych i mikro. Magazyn electricar we współpracy z Instytutem Nowej Mobilności nagradza najlepsze samochody elektryczne w dwunastu kategoriach. ë-C3 dostał się do rundy finałowej w dwóch kategoriach – „Najlepszy samochód elektryczny 2025” i „Najlepszy elektryczny SUV”. Citroën Ami otrzymał także nominację jako finalista w klasie „Najlepszy pojazd elektryczny”.
Nagrodę wręczono Romanowi Franke, dyrektorowi marketingu Citroën Germany 26. października w ramach testu e4 na torze Hockenheimring: „Jesteśmy zadowoleni, że jako marka byliśmy tak licznie reprezentowani w konkursie Best in Class Award z naszymi elektrycznymi modelami i jesteśmy szczególnie dumni ze zwycięstwa w konkursie ë-C3. Nagroda motywuje nas do dalszego działania na rzecz zapewniania innowacji i komfortu w przystępnej cenie dla każdego”.
Niedroga elektromobilność dla każdego dzięki ë-C3
Citroën pozycjonuje się jako istotna marka w dziedzinie elektromobilności. Wraz z nowym C3 Citroën prezentuje innowacyjne koncepcje i utrzymuje ponadczasowe cechy: unikalny i mocny design, niepowtarzalny komfort na pokładzie, przydatne w codziennym życiu wyposażenie i atrakcyjne pozycjonowanie cenowe.
Nowy ë-C3 rewolucjonizuje elektromobilność i teraz czyni go dostępnym dla każdego, a jego cena katalogowa w Niemczech zaczyna się od 23.300 euro (sugerowana cena producenta w Niemczech, w tym 19% VAT) za ë-C3 YOU.
Oprócz atrakcyjnej ceny, ë-C3 zachwyca nowym designem z elementami SUV-a, bogatym wyposażeniem, zasięgiem WLTP do 326 km [1] i wyjątkowym komfortem dzięki wprowadzeniu zawieszenia Citroën Advanced Comfort®, które obejmuje przeprojektowany Advanced Comfort®, i koncepcja C-Zen Lounge®.
O „Best in Class“
Nagroda „Best in Class Award” została ustanowiona przez magazyn electricar wspólnie z Instytutem Nowej Mobilności i honoruje najlepsze modele elektryczne w różnych kategoriach. W sumie eksperci elektromobilności ze świata biznesu, nauki i mediów wyłaniają zwycięzców w 12 kategoriach. Po wstępnej selekcji jurorzy wybierają pięciu finalistów w każdej kategorii, po czym zostają wyłonieni ostateczni zwycięzcy klas oraz „Najlepszy samochód elektryczny roku”.
[1] Wartości łączone według WLTP. Wartości pojazdu zależą nie tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez pojazd, ale mają na nie wpływ także styl jazdy i inne czynniki nietechniczne.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën, archiwum
Najnowsze komentarze