-
Doświadczony lider branży i były starszy wiceprezes, dyrektor marki Jeep® w Ameryce Północnej, otworzy nowy rozdział w historii marki
-
Zastąpi Antonio Filosę, który nadal nadzoruje wszystkie marki Stellantis w USA, w tym markę Jeep, jako dyrektor operacyjny na region Ameryki
Marka Jeep® ogłosiła wczoraj powołanie Boba Broderdorfa na stanowisko dyrektora generalnego marki (CEO). Broderdorf, który wcześniej pełnił funkcję starszego wiceprezesa i dyrektora marki Jeep w Ameryce Północnej, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu legendarnymi amerykańskimi markami, takimi jak Ram i Dodge. Jego dotychczasowa kariera to pasmo sukcesów jeśli chodzi o wzrost i rentowność, osiąganych dzięki silnym relacjom z dealerami, przełomowym kampaniom marketingowym oraz skutecznemu planowaniu strategii rynkowej.
Broderdorf zastępuje Antonio Filosę, poprzedniego dyrektora generalnego marki Jeep, który będzie nadal nadzorować marki Chrysler, Dodge, Jeep i Ram jako dyrektor operacyjny (COO) Stellantis na Amerykę Północną.
„Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że Bob stanie za sterami legendarnej marki Jeep w tym przełomowym okresie” – powiedział Antonio Filosa, dyrektor operacyjny na Amerykę Północną. – „Miałem przyjemność ściśle współpracować z nim przez lata i nie mam żadnych wątpliwości co do jego umiejętności przywódczych. Tylko od listopada 2024 roku Bob zwiększył udział marki Jeep na rynku o 16% i obniżył poziom zapasów w USA o ponad 30%. Plan rozwoju, który Bob opracował dla Ameryki Północnej, stworzył solidne fundamenty na rok 2025, a ja nie mogę się doczekać dalszej współpracy z nim, aby wprowadzić na rynki globalne więcej samochodów marki Jeep niż kiedykolwiek wcześniej”.

Broderdorf stanie na czele nowego zespołu kierowniczego marki Jeep, łącząc działania w Ameryce Północnej i na rynkach globalnych w jedną grupę zarządzającą sprzedażą, operacjami, produktami, komunikacją i marketingiem. W związku z tym Mike Koval obejmie stanowisko starszego wiceprezesa i szefa sprzedaży marki. Ostatnio Koval pełnił funkcję starszego wiceprezesa Mopar w Ameryce Północnej, a wcześniej był dyrektorem generalnym marki Ram, gdzie nadzorował kolejne lata sukcesów w sprzedaży i wzrostu udziału w rynku.
Sprawdź aktualną ofertę na samochody Jeep w Polsce
„Jestem zaszczycony, że mogę objąć stanowisko dyrektora generalnego marki Jeep, aby kontynuować rozwój oparty na solidnych fundamentach stworzonych przez Antonia i jego zespół” – powiedział Bob Broderdorf, dyrektor generalny marki Jeep. – „Kierowanie marką o tak bogatej historii to zarówno przywilej, jak i odpowiedzialność. W tym roku wzmocnimy markę dzięki strategicznej inwestycji przekraczającej trzy miliardy dolarów w całym przedsiębiorstwie, aby odbudować zaufanie naszych dealerów i wprowadzić nowe produkty, które będą odpowiadać oczekiwaniom naszych klientów. Z niecierpliwością czekam na bliską współpracę z naszym utalentowanym zespołem, aby poprowadzić transformacyjną ewolucję marki Jeep”.

źródło: Stellantis Polska; zdjęcia: archiwum
Najnowsze komentarze