wtorek, 16 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Yves Bonnefont: zbyt dużo dealerów dla DS

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2017-07-13
w Citroen, DS, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
23 0
16
20
UDOSTĘPNIEŃ
65
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Szef DS Automobiles, Yves Bonnefont uważa, że liczba dealerów zajmujących się sprzedażą modeli marki w Europie, jest zbyt duża. Salony odpowiedzialne za DS powinny być bardziej specjalistyczne i premium.

Marka DS Automobiles oddzieliła się od Citroena w 2014 roku. Podział wciąż postępuje i samochody spod znaku DS docelowo mają być oferowane w odrębnych obiektach. Większość z nich wciąż jest jeszcze przypięta do salonów Citroena. Yves Bonnefont uważa, że jest obecnie jest nadmiar dealerów zajmujących się sprzedażą DS. „Mamy sieć, która jest dla nas zbyt duża. Sprzedałem 65 tys. samochodów w Europie i nie potrzebuję sieci stworzonej dla 1 mln” – powiedział w wywiadzie dla Automotive News Europe.

Pracownicy salonów Citroena, w których oferowane są także modele DS, są szkoleni głównie pod sprzedaż samochodów marki spod znaku szewronów. Jak mówi Bonnefont „Nie są zbyt dobrze zaznajomieni z produktem i klientami DS”. Aby lepiej zgłębić produkty marki oraz poznać klientów ukierunkowanych na segment premium dealerzy, którzy zajmą się sprzedażą DS przechodzą obecnie specjalistyczne szkolenia. W planie kursu jest są m.in. odwiedziny ekskluzywnego salonu jubilerskiego Van Cleef & Arpels, aby poznać relację z klientami ukierunkowanymi na produkty luksusowe.

Jeszcze do końca roku ma powstać 400 salonów o nazwie DS Store. W Polsce, w ciągu najbliższych 2 lat będzie ich łącznie 8. Zostaną zlokalizowane w największych miastach naszego kraju: Gdańsk, Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin, Katowice i Kraków.

Obiekty DS Store obowiązuje jeden światowy standard. Salony mogą mieć powierzchnię minimum 250 m² oraz odpowiednią kolorystykę wykorzystującą czerń, bordowy karmin i barwę szampańską. Klienci muszą mieć do dyspozycji oddzielne miejsca parkingowe, recepcję oraz wyszkolonych doradców do dyspozycji. Przyszłe obiekty DS Store będą też wyposażone w DS Virtual Vision, czyli miejsce, gdzie za pomocą specjalnych okularów będzie można w 3D skonfigurować i spersonalizować odpowiedni dla siebie model DS. W Europie sprzedawane są obecnie takie modele jak DS 3, DS 4 DS 4 Crossback oraz DS 5, ale do końca roku dołączy również nowy SUV DS 7 Crossback.

Źródło: Automotive News Europe

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: CitroenDS 3DS 4DS Automobiles
Udostepnij8Tweet5Udostepnij1
Poprzedni

DS Virgin Racing w Nowym Jorku, z dwoma Brytyjczykami na starcie

Następny

Renault Talisman Grandtour TCe 150 EDC – limuzyna klasy biznes

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Renault Talisman Grandtour TCe 150 EDC - limuzyna klasy biznes

Nowe Renault Koleos przedpremierowo po raz pierwszy w Polsce na FIS Grand Prix w Wiśle

Francuski szyk w salonach aut używanych

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

16 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Roman - Diesel czy benzyna? Ten ranking używanych samochodów nie pozostawia wątpliwości
  • Kolo - Citroën ZX jako rzeźba na rynku w mieście miłości. Chełmno zaskakuje
  • Kolo - Nowy Citroën C5 Aircross, DS 9 360 KM 4×4 E-Tense, Peugeot 308 SW GT i Peugeot e-208: najnowsze testy Francuskie.pl
  • Slawo - Diesel czy benzyna? Ten ranking używanych samochodów nie pozostawia wątpliwości
  • tomek - Citroën Ami w Polsce! Gdzie można zamówić małego elektryka i ile to kosztuje?
  • Tomasz O - Citroën ZX jako rzeźba na rynku w mieście miłości. Chełmno zaskakuje
  • ŁŁŁŁ - Kultowe samochody Citroën 2CV, DS, Rosalie, Peugeot 203 z kolekcji śp. Andrzeja Drewnikowskiego do kupienia
  • Mi12 - Jakie przebiegi osiąga Dacia Duster, Dokker i Logan?
  • Mariusz - Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Jarek - Renault Medallion w reklamie, która dzisiaj by nie przeszła


Aktualności ze świata motoryzacji

  • (Nie) zdążyć przed szlabanem. Uwaga na przejazdach!
  • Poczuj się jak profesjonalny kolarz z akcesoriami AG2R Citroën Team
  • Diesel czy benzyna? Ten ranking używanych samochodów nie pozostawia wątpliwości
  • Nowe Renault Mégane E-tech i Michelin na Olsztyn Green Festiwal. Ale się działo!
  • Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Twój samochód, to Opel? Poszukaj w nim rekinów!
  • Używane Renault Clio IV – dobry wybór! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 32-33/2022
  • Renault Clio przejechało samo ponad 25 kilometrów z nieprzytomnym kierowcą po autostradzie
  • Kierowco, pilnuj ciśnienia w oponach. Skutki mogą być opłakane
  • Citroën ZX jako rzeźba na rynku w mieście miłości. Chełmno zaskakuje


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
16
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.