BWT Alpine Formula One Team i Mercado Libre wspólnie zaprezentowały specjalne malowanie A525 na Grand Prix Stanów Zjednoczonych. Malowanie prezentuje kultowy żółty kolor Mercado Libre, który będzie widoczny podczas trzech nadchodzących Grand Prix w Austin, Meksyku i Sao Paulo.
Prezentacja zwiastuje start kampanii „Unidos por la Velocidad” (Zjednoczeni prędkością), stworzonej przez Mercado Libre we współpracy z agencją GUT, z udziałem Franco Colapinto i legendarnego brazylijskiego piłkarza Neymara Jr. W reklamie zespół BWT Alpine Formula One Team bierze udział w wyjątkowym wyścigu, rywalizując z całą flotą Mercado Libre.

Inicjatywa otwiera nowy rozdział w strategicznym sojuszu między Mercado Libre a BWT Alpine Formula One Team, a Franco Colapinto pełni funkcję ambasadora marki na torze, będąc twarzą rosnącej obecności Ameryki Łacińskiej w Formule 1. Sport ten przeżywa bezprecedensowy rozkwit w regionie, napędzany pasją milionów latynoamerykańskich fanów.
Dzięki specjalnym aktywizacjom zaplanowanym w Meksyku, Sao Paulo i Argentynie, Mercado Libre dąży do celebrowania latynoamerykańskich talentów i tworzenia doświadczeń, które przybliżą kibicom Formuły 1 ten sport.

Sean Summers, dyrektor ds. marketingu w Mercado Libre: „Łączy nas z BWT Alpine Formula One Team — i Franco Colapinto — ta sama pasja do szybkości i doskonałości. To partnerstwo pozwala nam przenieść ducha naszych szybkich dostaw i innowacji do najważniejszych światowych zawodów motorsportowych, jakimi jest Formuła 1”.
Guy Martin, globalny dyrektor ds. marketingu zespołu BWT Alpine Formula One Team: „Połączyliśmy siły z Mercado Libre w ramach globalnej strategii, aby dotrzeć do nowych odbiorców, pasjonujących się Formułą 1. Podzielamy wizję Mercado Libre, polegającą na łączeniu innowacji, szybkości i pracy zespołowej, i jesteśmy podekscytowani możliwością przeniesienia tej współpracy na tory wyścigowe w Austin, Meksyku i Sao Paulo”.

Franco Colapinto, kierowca zespołu BWT Alpine Formula One Team: „Ściganie się w barwach Mercado Libre jest dla mnie czymś wyjątkowym. Oznacza to wprowadzenie na tor marki, która narodziła się w moim kraju, a obecnie reprezentuje miliony Latynosów na arenie międzynarodowej. Dla każdego kierowcy rywalizacja w Formule 1 to spełnienie marzeń. Spełniam swoje marzenie – dzięki wysiłkowi, poświęceniu i wsparciu niesamowitego zespołu. Robienie tego u boku Mercado Libre, firmy, która nieustannie mnie wspiera i podziela te same wartości zaangażowania i wytrwałości, sprawia, że ??jest to jeszcze bardziej znaczące”.
Kampania obejmuje działania dla fanów, działania medialne i cyfrowe pod hashtagiem #Unidosporlavelocidad (Zjednoczeni prędkością) oraz treści ekskluzywne.
źródło: Alpine Pietrzak















