Już za półtora tygodnia rozpocznie się wyścigowy sezon cyklu WTCC. Chcielibyście się wcielić w rolę kierowcy wyścigowego? Chcielibyście być jak José María López albo Yvan Muller? Aż takich emocji Wam nie zagwarantujemy, ale jako ciekawostkę podajemy informację o grze reklamowej (advergame) przygotowanej z okazji rozpoczęcia trzeciego sezonu WTCC z udziałem marki Citroën.
Jak przystało na wyścig – trzeba być najszybszym. Miłośnicy gier powinni spróbować, a w tym celu trzeba zajrzeć na stronę www.gameofscroll.citroen.fr i trochę się pobawić. Grać można niemalże na wszystkim – na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie, czy telefonie. Wynikami można się pochwalić, można też wyzwać znajomych na pojedynek ;-)
Citroën jest dwukrotnym triumfatorem cyklu WTCC zarówno w klasyfikacji konstruktorów, jak i kierowców. W roku 2015 zespół wygrał 21 z 24 wyścigów ustanawiając przy okazji rekord liczby punktów zebranych w jednym sezonie.
W rozpoczynającym się za dwa tygodnie sezonie barw Citroëna bronić będą już tylko dwaj kierowcy – José María López oraz Yvan Muller. Mimo dużego balastu, jakim zostaną dociążone Citroëny C-Elysee WTCC, przedsezonowe sesje pokazały, że we francuskich samochodach wciąż jest duży potencjał. Mamy więc nadzieję, że i swój ostatni sezon w WTCC Citroën zakończy mistrzowskim tytułem, a najlepiej dwoma.
A czekając na kolejne zwycięstwa – zagrajcie!
KG; grafika: Citroën
Najnowsze komentarze