Od początku roku (styczeń-luty) Citroën sprzedał w Brazylii 4.262 samochody, co stanowi wzrost o 161% w porównaniu z analogicznym okresem roku 2021. Na model C4 Cactus przypadło 1.587 rejestracji, dzięki czemu ten Citroën znalazł się w siódemce najlepiej sprzedających się w Brazylii aut segmentu B-SUV. Z kolei w segmencie lekkich pojazdów użytkowych Citroën odnotował wzrost o 21%.
Zobacz, jak Citroën sprzedawał się w ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2022 roku w Polsce
W lutym marka sygnowana szewronami sprzedała 1.774 sztuki osiągając wzrost o 116% w porównaniu do lutego ubiegłego roku, na rynku, który w tym samym okresie skurczył się o 26%. Od początku roku Citroën zdobył już 1,8% udziału w brazylijskim rynku, z 4.262 sprzedanymi pojazdami i silnym wzrostem o 161% w porównaniu z tym samym okresem w 2021 r. na kurczącym się rynku.
Sprawdź wyniki sprzedaży Citroëna w Brazylii w styczniu 2022 roku
Świetne wyniki w 2022 roku osiągnął C4 Cactus. Zagwarantowały one temu modelowi pozycję w TOP 7 segmentu B-SUV, z 7-procenotym udziałem w tym segmencie. SUV Citroëna sprzedał już w tym roku w 3.870 egzemplarzach, pokazując swój pełny potencjał na rynku brazylijskim.
Wśród samochodów dostawczych (lekkich pojazdów użytkowych) Citroën notuje ciągły wzrost, aktualnie (po dwóch miesiącach bieżącego roku) o 21% w porównaniu z tym samym okresem roku 2021. Gama, na którą składają się Citroën Jumpy z wersjami Furgao Pack, Vitré, Minibus i ë-Jumpy, oraz Citroën Jumper zapewniła Citroënowi dobry wynik w tym segmencie rynku.
„Rozpoczęliśmy rok bardzo dobrze i z miesiąca na miesiąc utrzymujemy rytm sprzedaży, przygotowując Citroëna na to, co nadejdzie! Ten ważny wynik osiągnęliśmy w lutym, co potwierdza świetną pracę wykonaną przez markę i naszą sieć dealerów. Wzrost o 161% na wciąż wymagającym i kurczącym się rynku, to duże osiągnięcie. Citroën ma już 1,8% udziału w rynku w 2022 roku, co jest wspaniałym dowodem na to, że podążamy we właściwym kierunku i zgodnie z naszą strategią!” – skomentował Edgard Alexandrino, dyrektor handlowy Citroëna w Brazylii.
Tutaj zapoznasz się z ofertą Citroëna na polskim rynku
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze